Drugo

iPod touch Najlažji jailbreak doslej - računalnik ni potreben!

Stanje
Ni odprto za nadaljnje odgovore.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Naslednji

Pojdi na stran

PojdiNaslednji Zadnji P

bitje planeta

Originalni plakat
11. oktober 2007
  • 28. oktober 2007
Zahvaljujoč hdm iz Metasploita smo zdaj oboroženi z znanjem, kako izdelati lastne exploit tiffs. Njegova osnova z zanesljivim izvajanjem kode je omogočila boljše pobege iz zapora. Še posebej je vreden občudovanja zaradi pedagoških podrobnosti, ki vsem omogočajo boljše razumevanje njegovih tehnik in notranjosti naprave.

Na podlagi njegovega dela sem ustvaril tiff, ki v celoti razbije iPod, namesti Installer.app in OpenSSH, skupaj s programom za enostavno vklop/izklop, ki vam omogoča vklop ali izklop SSH/SFTP/SCP zaradi varnosti in varčevanja z baterijo. .

SummerBoard ni več nameščen, saj najnovejša različica iz Installer.app deluje brezhibno in ne zahteva popravljanja.

Za to potrebujete razmeroma stabilno wi-fi povezavo, saj bo vaš iPod naložil nekaj megabajtov informacij.

Torej sta zdaj dva koraka, od katerih je eden izbiren:

1. Obnovite in/ali posodobite svoj iPod/iPhone na novo kopijo vdelane programske opreme 1.1.1. To verjetno ni potrebno, če se niste preveč motali s svojim iPodom.
2. V Safariju na vašem iPodu obiščite dn.vc/jb (vzdevek za http://www.slovix.com/touchfree/jb )

Safari se bo čez trenutek zrušil. Zdi se, da se približno 30 sekund ne bo zgodilo nič (zato bodite potrpežljivi). Nato se bo iPod samodejno znova zagnal in prekinjen boš!

Po mojem mnenju je precej lep, ker je enostaven in neodvisen od platforme (ni pomembno, ali uporabljate Mac ali PC).

To bo verjetno najpreprostejši način .... dokler Apple ne popravi varnostne luknje TIFF, zato uživajte, dokler lahko.

Izvorno kodo bom dal na voljo vsem, ki me kontaktirajo. Postavitev ogledal je precej trivialna.

Aja, in P.S.: Vsklik in rekvizit reznu, ki je prvi uspel kaj takega. Moja izvedba je popolnoma neodvisna in je bolj urejena (ker uporablja HTTP, namesto da bi zahteval surovi TCP in socat), IMHO, vendar je bil prvi in ​​njegov uspeh me je spodbudil, da sem naredil svojega.

Videoposnetek o tem, kako naj bi postopek izgledal: http://www.youtube.com/watch?v=RHHPVhDfxT8 D

David G.

10. april 2007


Aljaska
  • 28. oktober 2007
Ali je mogoče to narediti in nato pozneje obnoviti v popolnoma nedotaknjeno stanje, tako zelo ne pozna in razveljavi mojo garancijo, ali naj ga iz kakršnega koli razloga pošljem? P

papiga glavamjb

4. marec 2007
  • 28. oktober 2007
David G. je rekel: Ali je mogoče to narediti in nato pozneje povrniti v popolnoma nedotaknjeno stanje, tako zelo, da ne pozna in razveljavi mojo garancijo, ali naj ga iz kakršnega koli razloga pošljem?

kliknite na obnovitev v iTunes
Reakcije:Markgifford49 C

Corius

28. oktober 2007
  • 28. oktober 2007
Živjo

Poskušal sem http://www.slovix.com/touchfree/jb/ URL v mojem ipod touchu, safari se je zrušil in nato se je ipod znova zagnal, po ponovnem zagonu ostane zamrznjen v logotipu apple. Ne morem mimo logotipa in tudi ne morem vstopiti v način za obnovitev, zazidal sem svoj ipod!

Vsaka pomoč bo cenjena.

Hvala vam. D

dschiller

7. maja 2007
  • 28. oktober 2007
To sem poskusil po številnih neuspešnih poskusih z drugimi metodami (glej to temo) in z veseljem lahko rečem, da je uspelo! To je fantastično!

Čestitke razvijalcu tega!

Na zdravje
Daniel M

mmfy

23. oktober 2007
  • 28. oktober 2007
Corius je rekel: Živjo

Poskušal sem http://www.slovix.com/touchfree/jb/ URL v mojem ipod touchu, safari se je zrušil in nato se je ipod znova zagnal, po ponovnem zagonu ostane zamrznjen v logotipu apple. Ne morem mimo logotipa in tudi ne morem vstopiti v način za obnovitev, zazidal sem svoj ipod!

Vsaka pomoč bo cenjena.

Hvala vam.

dschiller je rekel: To sem poskusil po številnih neuspešnih poskusih z drugimi metodami (glej to temo) in z veseljem povem, da je uspelo! To je fantastično!

Čestitke razvijalcu tega!

Na zdravje
Daniel

Torej deluje ali ne?? P

bitje planeta

Originalni plakat
11. oktober 2007
  • 28. oktober 2007
Corius je rekel: Živjo

Poskušal sem http://www.slovix.com/touchfree/jb/ URL v mojem ipod touchu, safari se je zrušil in nato se je ipod znova zagnal, po ponovnem zagonu ostane zamrznjen v logotipu apple. Ne morem mimo logotipa in tudi ne morem vstopiti v način za obnovitev, zazidal sem svoj ipod!

Vsaka pomoč bo cenjena.

Hvala vam.

Prvi ponovni zagon lahko traja do dve minuti, zato bodite potrpežljivi. Če ste prekinili ponovni zagon, boste morda morali obnoviti. (predvidevam, da se je naprava samodejno znova zagnala) C

coreybox

28. oktober 2005
  • 28. oktober 2007
mi je odlično delovalo THE

LGShepherd

27. junij 2007
Teesside, Združeno kraljestvo
  • 28. oktober 2007
pravkar sem to naredil in deluje odlično!

vendar imam eno vprašanje, kako temu dodam druge aplikacije? namestitveni program jih ima veliko, vendar bi želel, da so tudi aplikacije za iPhone na dotik, kako bi to naredil?

hvala
Liam D

dschiller

7. maja 2007
  • 28. oktober 2007
LGShepherd je rekel: pravkar sem to naredil in deluje odlično!

vendar imam eno vprašanje, kako temu dodam druge aplikacije? namestitveni program jih ima veliko, vendar bi želel, da so tudi aplikacije za iPhone na dotik, kako bi to naredil?

hvala
Liam

Uporaba iJailbreaka za namestitev aplikacij za iPhone mogoče dela, čeprav tega nisem testiral. Če poskusite, nam sporočite, ali deluje.

Izcedne vode

do
13. januar 2005
Med mačkami, psi in potepanjem.
  • 28. oktober 2007
planetbeing je rekel: Po mojem mnenju je precej lep, ker je enostaven in neodvisen od platforme (ni pomembno, ali uporabljate Mac ali PC).

Ja, vse pohvale za preprostost. Toda lepo ni tisto, kar bi označil za spektakularno, široko dokumentirano varnostno napako.

Najšibkejši vektor za napad je človeški element. Ljudje res želijo aplikacije na svojih iPod touch in iPhone. Zame to ni situacija, ki bi jo označil za 'lepo'. P

bitje planeta

Originalni plakat
11. oktober 2007
  • 28. oktober 2007
Lixivial je rekel: Ja, pohvala za preprostost. Toda lepo ni tisto, kar bi označil za spektakularno, široko dokumentirano varnostno napako.

Najšibkejši vektor za napad je človeški element. Ljudje res želijo aplikacije na svojih iPod touch in iPhone. Zame to ni situacija, ki bi jo označil za 'lepo'.

Haki so lepi, pomanjkljivosti pa ne. Če želite videti nekaj grdega, preberite specifikacije za TIFF. Že samo dejstvo, da lahko samo s tem, ko brskate po mojem spletnem mestu, z vašo napravo počnem kar hočem, je očitno zelo nevarno. Takoj, ko bom v celoti pregledal popravke, ki so zdaj na voljo za to varnostno luknjo, jih bom samodejno uporabil. Za zdaj se kljub zloveščim opozorilom nekaterih varnostnih strokovnjakov ni pokazalo nič zlonamernega, ki bi jih izkoriščalo. Ni pa nepredstavljivo, da bi nekdo sčasoma mislil, da bi imel bonet za iPhone/iPod zabavno. haha.

Nisem prepričan, na kaj ciljaš z drugim odstavkom. Ali pravite, da ljudje, ki želijo aplikacije tretjih oseb, niso 'lepi'? kdo si ti? Steve Jobs?

Ali pa hočete reči, da so ljudje, ki želijo aplikacije tretjih oseb na svoji napravi, varnostne ranljivosti. To v resnici ni res; ljudje so varnostna ranljivost le, če delujejo na nevarne načine. Uporaba izkoriščanja TIFF iz znanega vira je enako tvegana kot namestitev programa iz znanega vira. Konec koncev, jaz nisem BonzaiBuddy. Če pazite, da ne odpirate e-pošte ali ne obiščete spletnih mest iz senčnih virov, bo zaenkrat še vedno služilo za ustrezno zaščito varnih ljudi (ne pa takrat, ko se zlonamerna programska oprema dejansko začne pojavljati).

Želja ljudi, da imajo aplikacije tretjih oseb, ponavadi povzroči, da se varnostne ranljivosti na iPhone in iPod touch pojavijo hitreje kot običajno, zaradi ogromne količine truda, ki ga skupnost porabi za iskanje razpok v oklepu in njihovo široko odprtje . Trditi, da je to slabo, je kot trditi za varnost skozi nejasnost. Če sedanji hekerji ne odkrijejo teh težav pri iskanju načinov za omogočanje aplikacij tretjih oseb in njihovo objavo, bodo nekateri drugi te ranljivosti namesto tega prodali pošiljateljem neželene pošte in lastnikom botov.

V vsakem primeru se lahko strinjamo, da sta tako iPhone kot iPod touch trenutno slaba z vidika varnosti. Preprosto se mi zdijo vaši drugi komentarji, no, zmedeni.

evilgreg

13. avgust 2007
  • 28. oktober 2007
WOW! Lepo opravljeno ta kramp, in za razliko od fanta nekaj objav nad mano, se strinjam s tabo, da je to čudovito narejeno. To bo veliko ljudem prihranilo velike glavobole in vem, da bom zagotovo uporabil to metodo, če moram obnoviti svoj iPod. Predvidevam, da je združljiv z iPhoneom? THE

lupka

30. september 2007
  • 28. oktober 2007
Pred nekaj tedni sem pobegnil iz zapora na težji način, vendar je res kul videti kaj takega. Z

zagnutts

28. oktober 2007
  • 28. oktober 2007
Težave z begom iz zapora

sem lahko obiskal http://www.slovix.com/touchfree/jb/ v safariju. Zdelo se je, da vse deluje v redu. Brskalnik se je zaprl in iphone se je znova zagnal. Toda po ponovnem zagonu se ni nič spremenilo. Kakšen predlog? Pravkar sem dobil telefon in celo obnovil. P

bitje planeta

Originalni plakat
11. oktober 2007
  • 28. oktober 2007
zagnutts je rekel: Lahko sem obiskal http://www.slovix.com/touchfree/jb/ v safariju. Zdelo se je, da vse deluje v redu. Brskalnik se je zaprl in iphone se je znova zagnal. Toda po ponovnem zagonu se ni nič spremenilo. Kakšen predlog? Pravkar sem dobil telefon in celo obnovil.

Uporabljate iPhone, kajne? Ste aktivirani?

Poskusite tudi znova zagnati napravo. Prav tako ne bo škodilo, če poskusite znova obiskati url. Če ta dejanja ne delujejo, se vrni sem in mi povej, ker je to res čudno. C

Corius

28. oktober 2007
  • 28. oktober 2007
Prekinil sem postopek ponovnega zagona po padcu safarija :S

Lahko vstopim v način za obnovitev in moj računalnik prepozna in poskuša 'obnoviti in posodobiti', vendar mi iTunes sporoča 'iPod-a ni bilo mogoče obnoviti. Na voljo ni dovolj pomnilnika'.

Tukaj sem nekako izgubljen. J

jigimu

28. oktober 2007
  • 28. oktober 2007
To je bilo enostavno!

Ja, delalo je brez težav!! Hvala odgovornemu Geeku D

dxerboy

28. oktober 2007
  • 28. oktober 2007
FYI tam zunaj: tretjič je bil zame čar. Zelo zelo sladek hack. Na zdravje! Z

zagnutts

28. oktober 2007
  • 28. oktober 2007
planetbeing je rekel: Uporabljate iPhone, kajne? Ste aktivirani?

Poskusite tudi znova zagnati napravo. Prav tako ne bo škodilo, če poskusite znova obiskati url. Če ta dejanja ne delujejo, se vrni sem in mi povej, ker je to res čudno.

Uporabljam iPhone, vendar nisem aktiviran. Poskušal sem ga znova zagnati, a še vedno nič. S

Shnoops

28. oktober 2007
  • 28. oktober 2007
hitro vprašanje

Zdaj recimo, da uporabljam to expoilt, dobim namestitveno aplikacijo in podobno. zdaj wen apple zveni najnovejša vdelana programska oprema, ali bom lahko obnovil in nato nadgradil?

Izcedne vode

do
13. januar 2005
Med mačkami, psi in potepanjem.
  • 28. oktober 2007
planetbeing je dejal: Ni pa nepredstavljivo, da bi nekdo sčasoma pomislil, da bi bilo imeti botnet za iPhone/iPod zabavno.

Razmišljal sem bolj kot pokvariti osnovni pas ali zmotiti nvram (enouporabniški način) – parametri, ki jih obnovitev *ne* popravi. Ampak ja, kakršen koli zloben namen.

Kakorkoli že, se opravičujem, da sem verjetno narobe prebral vaš komentar, ki sem ga prvotno citiral. Zanimivo se mi zdi le, da so v tem primeru – kar je sama definicija »oddaljene izvedbe kode« – vdori, ki temeljijo na tej napaki, pohvaljeni z velikim aplavzom. Razmišljam samo o tem, kaj bi se zgodilo, če bi bila to napaka Mac OS X in bi jo strokovnjak za varnost razkril javnosti kot veliko težavo z libtiffom.

planetbeing je rekel: Nisem prepričan, na kaj ciljaš z drugim odstavkom. Ali pravite, da ljudje, ki želijo aplikacije tretjih oseb, niso 'lepi'? kdo si ti? Steve Jobs?

... Trditi, da je to slabo, je kot trditi za varnost skozi nejasnost.

Ne, (možnosti) aplikacij tretjih oseb sem kupil svoj iPhone 29. junija.

Kakorkoli že, rekel sem, da globoka želja ljudi po metodi bega iz zapora, ki je preprosta za uporabo, naredi socialni inženiring še lažji, kot je že. Možnosti naprave, ki ima in se močno zanaša na kamero, mikrofon in tipkovnico, so rudnik podatkovnega zlata. Nisem rekel ima oz bi zgodi, ampak več kot to lahko (kar navaja očitno ... očitno. ) In nisem namigoval, da ste ustvarili zlonamerno programsko opremo, ampak sem na splošno pozoren, da slepo sledite izjavam ljudi o njihovi poti do zapora za iPhone. To je vse.

Nisem hotel ugrabiti vaše teme, vendar sam nisem bil ravno prepričan, kaj ste mislili s svojim prvotnim komentarjem, zato sem se najprej odzval. Strinjam se, da se zdi ta metoda najlažja izvedba, kar sem jih videl, in ponovil bom svojo pohvalo za vaša prizadevanja. P

bitje planeta

Originalni plakat
11. oktober 2007
  • 29. oktober 2007
Lixivial je rekel: Nisem hotel ugrabiti vaše teme, vendar sam nisem bil ravno prepričan, kaj ste mislili s tem komentarjem. Strinjam se, da se zdi ta metoda najlažja izvedba, kar sem jih videl, in ponovil bom svojo pohvalo za vaša prizadevanja.

Oh ne, v redu je. Nekaj ​​časa sem si vseeno želel izpostaviti te točke in jih moral izvleči, haha. Oprostite, da ste bili na strani prejema! D

droogie69

29. oktober 2007
  • 29. oktober 2007
hej, hvala, to delo je super zame
uspel sem ga vdreti, toda kako lahko uredim/dodam svoj koledar
in še nekaj, kako lahko dobim tudi aplikacijo za beležke C

Corius

28. oktober 2007
  • 29. oktober 2007
Končno mi je uspelo obnoviti Ipod, kasneje bom poskusil še enkrat.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Naslednji

Pojdi na stran

PojdiNaslednji Zadnji
Stanje
Ni odprto za nadaljnje odgovore.