Vaš angel varuh
Originalni plakat- 21. januar 2019
- 21. januar 2019
Imam tudi ipad pro 10.5 2017, ki deluje 10.3.3
Ker sem avgusta 2017 zamenjal drugi zaslon, od takrat nisem nikoli nadgradil iOS-a.
Ne samo, da sem navajen starejših formatov iOS, všeč so mi tudi antenski signali v obliki kroga in prikazano ime spodnje priklopne aplikacije.
1. Če bi bili na mojem mestu, bi nadgradili na najnovejšo različico iOS?
2. katere prednosti lahko dobim tako od iphone kot ipad z ios12?
The-Real-Deal82
- 17. januar 2013
- Wales, Združeno kraljestvo
- 21. januar 2019
joeblow7777
- 7. september 2010
- 21. januar 2019
1 gnilo jabolko
- 21. april 2004
- 21. januar 2019
YourGuardianAngel je rekel: Imam model iPhone 7 Plus, 256 GB.Wtf, pravkar sem opazil, da na priklopni postaji iOS 12 ni imena, lol Hmmm, kar je čudno, da dejansko nimamo imen.
Imam tudi ipad pro 10.5 2017, ki deluje 10.3.3
Ker sem avgusta 2017 zamenjal drugi zaslon, od takrat nisem nikoli nadgradil iOS-a.
Ne samo, da sem navajen starejših formatov iOS, všeč so mi tudi antenski signali v obliki kroga in prikazano ime spodnje priklopne aplikacije.
1. Če bi bili na mojem mestu, bi nadgradili na najnovejšo različico iOS?
2. katere prednosti lahko dobim tako od iphone kot ipad z ios12?
[doublepost=1548089439][/doublepost]
The-Real-Deal82 je dejal: Nadgradnja ni potrebna, dokler ne uporabljate bančnih aplikacij, ne plačujete ničesar prek telefona ali shranjujete ničesar osebnega na daljavo v napravi. Če želite najnovejše varnostne posodobitve in nameravate narediti zgoraj, je morda vredno posodobiti.Lol z vsemi temi omejitvami za kaj uporabljaš telefon.
OP Mislim, da je varnost pomembno slediti, zato je ob teh omejitvah težko povedati, za kaj uporabljate to napravo?
mladostniki
- 31. avgusta 2011
- deset-nič-enajst-nič-nič za nič-dva
- 21. januar 2019
YourGuardianAngel je rekel: Imam model iPhone 7 Plus, 256 GB.
Imam tudi ipad pro 10.5 2017, ki deluje 10.3.3
Ker sem avgusta 2017 zamenjal drugi zaslon, od takrat nisem nikoli nadgradil iOS-a.
Ne samo, da sem navajen starejših formatov iOS, všeč so mi tudi antenski signali v obliki kroga in prikazano ime spodnje priklopne aplikacije.
1. Če bi bili na mojem mestu, bi nadgradili na najnovejšo različico iOS?
2. katere prednosti lahko dobim tako od iphone kot ipad z ios12?
The-Real-Deal82 je dejal: Nadgradnja ni potrebna, dokler ne uporabljate bančnih aplikacij, ne plačujete ničesar prek telefona ali shranjujete ničesar osebnega na daljavo v napravi. Če želite najnovejše varnostne posodobitve in nameravate narediti zgoraj, je morda vredno posodobiti.Hmmmm. ja. Jailbroken 9.0.2.
Uporabljam svojo bančno aplikacijo in Apple Pay ter hranim nekaj zasebnih podatkov v telefonu.
Posodabljanja ne načrtujete. Izgubil bi zadnji popolnoma nevezani pobeg iz zapora.
The-Real-Deal82
- 17. januar 2013
- Wales, Združeno kraljestvo
- 21. januar 2019
1rottenapple je rekel/rekla: .Telefon uporabljam za vse, kar sem navedel, zato imam vedno najnovejšo posodobitev. Bil sem rahlo šaljiv btw lol.
Lol z vsemi temi omejitvami za kaj uporabljaš telefon.
Plutonij
- 22. februar 2003
- New Hampshire, ZDA
- 21. januar 2019
YourGuardianAngel je rekel: Imam model iPhone 7 Plus, 256 GB.
Imam tudi ipad pro 10.5 2017, ki deluje 10.3.3
Ker sem avgusta 2017 zamenjal drugi zaslon, od takrat nisem nikoli nadgradil iOS-a.
Ne samo, da sem navajen starejših formatov iOS, všeč so mi tudi antenski signali v obliki kroga in prikazano ime spodnje priklopne aplikacije.
1. Če bi bili na mojem mestu, bi nadgradili na najnovejšo različico iOS?
2. katere prednosti lahko dobim tako od iphone kot ipad z ios12?
Če dela, kar želite, in vam ustreza, zakaj nadgrajevati?
Bomba znanja
- 14. februar 2008
- Madison, WI
- 21. januar 2019
Plutonius je rekel: Če dela, kar želite, in vam ustreza, zakaj nadgrajevati?To nas sprašuje OP.
Oglejte si seznam funkcij za vsako naslednjo izdajo iOS-a po tisti, ki jo uporabljate, in se vprašajte, ali je katera od njih vredna za vas. Kot smo že omenili, obstaja veliko posodobitev varnosti/popravkov napak, ki bi vam verjetno koristile, v resnici pa ste tako ali tako varni.
MattMJB0188
- 28. december 2009
- 21. januar 2019
joeblow7777 je rekel: V svojih napravah vedno izvajam najnovejšo javno dostopno različico OS. Ne vidim razloga, da ne bi bil na tekočem.
Ker je pred iOS 12 nadgradnja običajno ohromila naprave. Poglejte, kaj se je zgodilo s slabim iPhoneom 4s na iOS 9. iOS 11 je naredil tudi iPhone 6 zelo počasen. Šele lani, ko je izšel iOS 12, so ljudje končno začeli nadgrajevati.
OP – verjetno je najbolje, da vaš iPhone 7 ohranite v originalni vdelani programski opremi. Nič ne bo delovalo tako dobro kot to, vključno z iOS 12.
joeblow7777
- 7. september 2010
- 21. januar 2019
MattMJB0188 je dejal: ker je pred iOS 12 nadgradnja običajno ohromila naprave. Poglejte, kaj se je zgodilo s slabim iPhoneom 4s na iOS 9. iOS 11 je naredil tudi iPhone 6 zelo počasen. Šele lani, ko je izšel iOS 12, so ljudje končno začeli nadgrajevati.
OP – verjetno je najbolje, da vaš iPhone 7 ohranite v originalni vdelani programski opremi. Nič ne bo delovalo tako dobro kot to, vključno z iOS 12.
To nikoli ni bila moja izkušnja, vendar lahko govorim samo zase. Pravzaprav sem imel iPhone 6 z operacijskim sistemom iOS 11. Mislim, da se je življenjska doba baterije nekoliko zmanjšala, vendar je bila zmogljivost po mojem mnenju v redu.
12vElektronika
- 19. julij 2013
- Kalifornija
- 21. januar 2019
MattMJB0188
- 28. december 2009
- 21. januar 2019
joeblow7777 je rekel: To nikoli ni bila moja izkušnja, vendar lahko govorim samo zase. Pravzaprav sem imel iPhone 6 z operacijskim sistemom iOS 11. Mislim, da se je življenjska doba baterije nekoliko zmanjšala, vendar je bila zmogljivost po mojem mnenju v redu.
Zmogljivost ni bila nikjer tako dobra, kot je bila v zadnji različici iOS 8.
Manjšina
do
- 8. maja 2018
- Poljska
- 21. januar 2019
Neusmiljena moč
- 12. julij 2016
- 21. januar 2019
MattMJB0188 je dejal: Zmogljivost ni bila nikjer tako dobra, kot je bila v zadnji različici iOS 8.
Napačno. iOS 8 primerjate z najnovejšimi različicami iOS-a, ki so najnovejše različice močno pripomogle k učinkovitosti starejših iPhonov, vključevale so več varnostnih ukrepov, kot bi jih lahko imel iOS 8, stabilnost pa je veliko bolj tekoča kot iOS 8. Glede na zmogljivost se iOS 8 na primer ne primerja niti z iOS 12.
I7 fant
- 30. november 2013
- Moraš biti v njem, da zmagaš
- 21. januar 2019
MattMJB0188 je dejal: Zmogljivost ni bila nikjer tako dobra, kot je bila v zadnji različici iOS 8.Rekel je, da je bil nastop po njegovem mnenju v redu. V nasprotju z večino druge hiperbole v iOS 11. iOS 11 ni primerjal z iOS 8.
braddick
- 28. junij 2009
- Encinitas, Kalifornija
- 21. januar 2019
Vaš angel varuh
Originalni plakat- 21. januar 2019
- 21. januar 2019
braddick je rekel: 32db aplikacije ne bodo delovale na ničemer višje od iOS10da, tudi mene to vprašanje skrbi.. To je bil glavni razlog, da sem preložil posodobitev na iOS 11
1 gnilo jabolko
- 21. april 2004
- 21. januar 2019
The-Real-Deal82 je rekel: Svoj telefon uporabljam za vse, kar sem navedel, zato imam vedno najnovejšo posodobitev. Bil sem rahlo šaljiv btw lol.Lol je komentar usmeril na OP.
Vaš angel varuh
Originalni plakat- 21. januar 2019
- 21. januar 2019
Minorite je rekel: Odvisno ... Osebno ne vidim nobenega smisla v 10.3.3 leta 2019, razen za pobeg iz zapora, vendar če nimate nobenih občutljivih podatkov v telefonu (ali pa vam je vseeno, če bo kdo videl vaš Slike princese Celestie Reakcije:max2 MMattMJB0188
- 28. december 2009
- 22. januar 2019
Neusmiljena moč je rekla: Napačno. iOS 8 primerjate z najnovejšimi različicami iOS-a, ki so najnovejše različice močno pripomogle k učinkovitosti starejših iPhonov, vključevale so več varnostnih ukrepov, kot bi jih lahko imel iOS 8, stabilnost pa je veliko bolj tekoča kot iOS 8. Glede na zmogljivost se iOS 8 na primer ne primerja niti z iOS 12.
Nepravilno. Rekel sem, da nobena naprava ne bo delovala tako gladko, kot na domačem iOS-u. iPhone 6 na iOS 8.4 je veliko boljši od iPhone 6 na iOS 12. Uporabljam ga vsak dan. Ne, ni bolj varen, je pa bolj tekoč in hitrejši. Ne veliko, a vseeno dovolj. Zato ne nadgrajujem in ne bom.Reakcije:max2
tadoggfather
- 1. oktober 2007
O bog ne
- 22. januar 2019
iOS 10 in 7plus imata fantastično zmogljivost in življenjsko dobo baterije. Ne glede na to, ali si pobegnil iz zapora ali ne ostaneš. Poleg tega imate zdaj klasični CC, ki sem ga vedno raje imel
Dan, ko sem nadgradil svoj
7plus je bil dan, ko sem se vanj zaljubil
Še vedno lepa naprava, vendar je bil iOS 10 popolnReakcije:max2
Vaš angel varuh
Originalni plakat
- 21. januar 2019
- 22. januar 2019
thadoggfather je rekel: O bog neJa, tudi jaz se strinjam s tabo.
iOS 10 in 7plus imata fantastično zmogljivost in življenjsko dobo baterije. Ne glede na to, ali si pobegnil iz zapora ali ne ostaneš. Poleg tega imate zdaj klasični CC, ki sem ga vedno raje imel
Dan, ko sem nadgradil svoj
7plus je bil dan, ko sem se vanj zaljubil
Še vedno lepa naprava, vendar je bil iOS 10 popoln
Vsak iphone je najprimernejši za najnovejšo različico iOS z isto številko ob izdaji. Primer) iPhone 5s v 7.1.2 ali iPhone 7 na 10.3.3
Prav tako uživam v edinstvenosti(?) stare različice ios-a, kar lahko vpliva na višjo vrednost na rabljenem trgu.Reakcije:max2
QCassidy352
- 20. marec 2003
- Območje zaliva
- 22. januar 2019
Plutonius je rekel: Če dela, kar želite, in vam ustreza, zakaj nadgrajevati?za varnostne posodobitve, IMO.
iOS 12 je odličen. Zelo hitro, zelo stabilno. Zdaj ni prav veliko funkcij, ki bi jih moralo imeti vsako leto, vendar so vedno majhne izboljšave, iOS 12 pa je tako hiter, da ne vidim nobenega prepričljivega razloga, da NE bi posodobil (možna izjema: večopravilnost na iPadu je bila veliko boljša na iOS 10. Res ne prenesem, kaj so mu od takrat naredili).Reakcije:max2 in Macintoshmac
The-Real-Deal82
- 17. januar 2013
- Wales, Združeno kraljestvo
- 22. januar 2019
Vaš GuardianAngel je rekel: Da, tudi jaz se strinjam s tabo.Če se ne strinjate z nobenim od nasvetov tukaj o posodabljanju, je videti, da imate odgovor. Mislim, da si vedno imel svoj odgovor, če sem iskren.
Vsak iphone je najprimernejši za najnovejšo različico iOS z isto številko ob izdaji. Primer) iPhone 5s v 7.1.2 ali iPhone 7 na 10.3.3
Prav tako uživam v edinstvenosti(?) stare različice ios-a, kar lahko vpliva na višjo vrednost na rabljenem trgu.Reakcije:MisterSavage in max2
Naslednji 1 od 3
- 1
- 2
- 3
Pojdi na stran
PojdiNaslednji Zadnji
Priljubljene Objave