Drugo

Fotografije, posnete z vašim iPhone 1 (originalni iPhone, 2g, la la la)

SPNarwhal

Originalni plakat
22. april 2009
Illinois
  • 4. april 2012
Prvi iPhone. (3g in več ni dovoljeno.)

Če imate Flickr, se lahko pridružite moji skupini iPhone 1 in dodajte v skupino.

http://www.flickr.com/groups/1807589@N22/


6170016377_cebbe5fb0d_b.jpg

hobi dirkač

27. avgust 2010


  • 4. april 2012
SPnarwhal je rekel: Prvi iPhone. (3g in več ni dovoljeno.)

Če imate Flickr, se lahko pridružite moji skupini iPhone 1 in dodajte v skupino.

http://www.flickr.com/groups/1807589@N22/


Slika

Kliknite za razširitev ...



1o7uc9.jpg

SPNarwhal

Originalni plakat
22. april 2009
Illinois
  • 4. april 2012
hobi dirkač je rekel:

Slika Kliknite za razširitev ...

Vau, hej! TO

AdrianK

19. februar 2011
  • 4. april 2012
Lepa ideja.

IMG_0060.jpg

Roessnakhan

16. september 2007
ABQ
  • 4. april 2012
Le nekaj jih imam, ki še vedno lebdijo. Tukaj je nekaj iz Chatsworth House, ko sem bil v Združenem kraljestvu.

Priloge

  • Oglejte si medijski element ' href='tmp/attachments/img_0006_2-jpg.334190/' > IMG_0006_2.jpg'file-meta'> 1 MB · Ogledi: 696
  • Oglejte si medijski element ' href='tmp/attachments/img_0041_2-jpg.334191/' > IMG_0041_2.jpg'file-meta '> 1.001 KB · Ogledi: 422

aawil

18. maja 2008
  • 17. april 2012
To sem naredil z originalno aplikacijo iPhone in Pano.

Priloge

  • Oglejte si medijski element ' href='tmp/attachments/img_0265-jpg.336255/' > IMG_0265.jpg'file-meta '> 513,1 KB · Ogledi: 583
D

Uniči vse

28. februar 2012
Združene države
  • 17. april 2012
Kakšna kamera je v iPhonu 1? Ti posnetki izgledajo čudovito!! 9

9367942

Prekinjeno
16. maja 2010
  • 18. april 2012
Destroysall je rekel: Kakšna kamera je v iPhonu 1? Ti posnetki izgledajo čudovito!! Kliknite za razširitev ...

IPhone 1 je imel majhno kamero z 2 milijoni slikovnih pik brez nastavljivega ostrenja in pravzaprav je bila v času, ko je izšel originalni iPhone, kamera eden od dejavnikov, ki so bili pri njem najbolj kritizirani, ker so bili že na voljo drugi telefoni z boljšo kakovostjo kamere. na trgu.

Toda, kot se je pozneje izkazalo, je bil iPhone v mnogih pogledih revolucionaren, saj je kamera iPhone začela povsem nov trend v fotografiji, ki je z leti postala ikona in pokazala, da za fotografiranje odličnih fotografij ni stvar kamere sama, ampak fotografsko oko in vaš fotoaparat pripravljen na dosegu roke, pravočasno, da ujamete trenutek. Zato je prvotna kamera iPhone spodbudila razvoj novega trenda, imenovanega 'iPhoneography', ki zagotavlja ustvarjanje odličnih slik z nečim tako običajnim, kot je telefon, ki ga nosite v žepu. To je tudi razlog, da se je kamera iPhone z leti izboljšala in zdaj z modelom 4S dosegla neverjetno profesionalno kakovost.

Kakorkoli že, kamera iPhone 1 danes velja za pomembno stvar, saj je bila prva, ki je začela s tem trendom, hkrati pa je ohranila nekakšen 'retro' občutek. in mislim, da zato danes uživamo v zbiranju in ogledovanju slik, posnetih s 5 let starim telefonom. Nazadnje urejeno: 18. april 2012 H

hafr

21. september 2011
  • 18. april 2012
Gibsonsoup je dejal: iPhone 1 je imel majhno kamero z 2 milijoni slikovnih pik brez nastavljivega ostrenja in dejansko je bila v času, ko je izšel originalni iPhone, kamera eden od dejavnikov, ki so bili pri njem najbolj kritizirani, ker so bili drugi telefoni z boljšo kamero. kakovosti, ki je že na voljo na trgu.

Toda, kot se je pozneje izkazalo, je bil iPhone v mnogih pogledih revolucionaren, saj je kamera iPhone začela povsem nov trend v fotografiji, ki je z leti postala ikona in pokazala, da za fotografiranje odličnih fotografij ni stvar kamere sama, ampak fotografsko oko in vaš fotoaparat pripravljen na dosegu roke, pravočasno, da ujamete trenutek. Zato je prvotna kamera iPhone spodbudila razvoj novega trenda, imenovanega 'iPhoneography', ki zagotavlja ustvarjanje odličnih slik z nečim tako običajnim, kot je telefon, ki ga nosite v žepu. To je tudi razlog, da se je kamera iPhone z leti izboljšala in zdaj z modelom 4S dosegla neverjetno profesionalno kakovost.

Kakorkoli že, kamera iPhone 1 danes velja za pomembno stvar, saj je bila prva, ki je začela s tem trendom, ob tem pa ohranila nekakšen 'retro' okus. in mislim, da zato danes uživamo v zbiranju in ogledovanju slik, posnetih s 5 let starim telefonom. Kliknite za razširitev ...

Vedno sem mislil, da je bolj zaradi tega, kako enostavno je bilo posneti sliko in jo naložiti na Flickr, Facebook in tako naprej, kot pa imeti »kamero na dosegu roke«, zaradi česar je fotografija iPhone tako velika. S svojim originalnim iPhoneom nisem posnel več fotografij kot z Nokio, ki sem jo imel prej, a sem zagotovo užival, ko sem jih gledal in jih nalagal z iPhoneom. 9

9367942

Prekinjeno
16. maja 2010
  • 18. april 2012
hafr je rekel: Vedno sem mislil, da je bolj zaradi tega, kako enostavno je bilo posneti sliko in jo naložiti na Flickr, Facebook in tako naprej, kot pa imeti »kamero na dosegu roke«, zaradi česar je fotografija iPhone tako velika. S svojim originalnim iPhoneom nisem posnel več fotografij kot z Nokio, ki sem jo imel prej, a sem zagotovo užival, ko sem jih gledal in jih nalagal z iPhoneom. Kliknite za razširitev ...

Seveda je zmožnost skupne rabe prispevala k povečanju fotografije iPhonea, vendar sem govoril bolj s fotografskega vidika in pred iPhoneom sem imel v lasti veliko drugih telefonov, vendar nikoli nisem razmišljal, da bi jih uporabljal kot ustvarjalno orodje, medtem ko mi je iPhone dal to možnost. Z njim sem posnel nekaj res zanimivih posnetkov, ki si jih nikoli ne bi predstavljal, preden sem imel iPhone. A spet očitno govorim s fotografskega in umetniškega vidika. vsak mobilni telefon je primeren za fotografiranje vašega pijanega prijatelja na zabavi in ​​objavo na facebooku

SPNarwhal

Originalni plakat
22. april 2009
Illinois
  • 18. april 2012
Res mi je všeč kakovost iPhona 1. Je precej grozna, vendar mu daje določen videz, ki se mi zdi res lep. To je skoraj kot pri uporabi starega digitalnega fotoaparata, preden so zares začeli razvijati tehnologijo, zdaj pa so zelo ostri. Skoraj kot film, na nek način, ko ne izpade popolno. To daje bolj realističen smisel, ne pa le fotografiji in umetniški obliki. Kako zamegli vse skupaj, mi je preprosto zelo všeč. Ne vem zakaj, realno je super kakovostna fotografija lepa in privlačna za pogled, a zaradi nizke kakovosti se skoraj zdi, da je slika in ne fotografija.

Ne poskušam se opravičiti, da ima iPhone 1 grozno kamero, in dvomim, da je Apple to poskušal narediti. Morali bi izdati boljšo kamero, če bi lahko, pravijo, da radi izdajajo le najboljše in uporabljajo najvišje stvari, a je bila kamera konkurence kvalitetnejša, najverjetneje je imela ostrenje, verjetno je imela celo bliskavico. Ampak vesela sem, da je bilo grozno. To spet prihaja od nekoga, ki misli, da je grafika NES boljša od Xbox360.

Zato v tem dopuščam samo iPhone 1s, iPhone 3 in novejši so previsoke kakovosti, lahko pa jih samo dodam v nit o fotografiji, ki sem jo naredil prej. H

hafr

21. september 2011
  • 18. april 2012
Gibsonsoup je dejal: zagotovo je zmožnost skupne rabe prispevala k povečanju fotografije iPhonea, vendar sem govoril bolj s fotografskega vidika in zame sem imel v lasti veliko drugih telefonov pred iPhoneom, vendar nikoli nisem razmišljal uporabil sem jih kot ustvarjalno orodje, medtem ko mi je iPhone dal to možnost. Z njim sem posnel nekaj res zanimivih posnetkov, ki si jih nikoli ne bi predstavljal, preden sem imel iPhone. A spet očitno govorim s fotografskega in umetniškega vidika. vsak mobilni telefon je primeren za fotografiranje vašega pijanega prijatelja na zabavi in ​​objavo na facebooku Kliknite za razširitev ...

Na kakšen način je bil iPhone s fotografskega in umetniškega vidika bolj primeren kot kateri koli drug mobilni telefon s kamero?

Takole ste rekli: 'pokazati, da za odlične fotografije ni stvar fotoaparata samega, ampak fotografovega očesa in imeti vaš fotoaparat pripravljen na dosegu roke, pravočasno, da ujamete trenutek.'

Torej ne gre za kakovost kamere. Drugi telefoni s kamero so imeli takojšen dostop do kamere, medtem ko je bilo treba iPhone odkleniti in nato poiskati in odpreti aplikacijo za kamero, tako da iPhone ni bolj 'na dosegu roke' kot drugi telefoni, ampak ravno nasprotno. Zaradi tega je oseba, ki fotografira, edini dejavnik in to nima nobene zveze z iPhoneom. Torej vidite, zakaj sem radoveden. Ste kaj pozabili ali sem spregledal nekaj očitnega? 9

9367942

Prekinjeno
16. maja 2010
  • 18. april 2012
hafr je rekel: V kakšnem smislu je bil iPhone s fotografskega in umetniškega vidika bolj primeren od katerega koli drugega mobilnega telefona s kamero?

Takole ste rekli: 'pokazati, da za odlične fotografije ni stvar fotoaparata samega, ampak fotografovega očesa in imeti vaš fotoaparat pripravljen na dosegu roke, pravočasno, da ujamete trenutek.'

Torej ne gre za kakovost kamere. Drugi telefoni s kamero so imeli takojšen dostop do kamere, medtem ko je bilo treba iPhone odkleniti in nato poiskati in odpreti aplikacijo za kamero, tako da iPhone ni bolj 'na dosegu roke' kot drugi telefoni, ampak ravno nasprotno. Zaradi tega je oseba, ki fotografira, edini dejavnik in to nima nobene zveze z iPhoneom. Torej vidite, zakaj sem radoveden. Ste kaj pozabili ali sem spregledal nekaj očitnega? Kliknite za razširitev ...

Ne, popolnoma prav imaš.
Nikoli ne gre za kamero. Odlična slika vedno pride od odličnega fotografa, ne glede na to, s katerim fotoaparatom fotografirate.

Mislim, da je dodana vrednost, ki jo je iPhone prinesel, samo vmesnik in dejstvo, da iPhone s tem, da je v bistvu preprost in urejen zaslon, ki ga držite v rokah, poudari samo sliko in zmanjša proces ustvarjanja slike samo na vas in slika. (in iPhone 1 je to naredil še posebej dobro, ker je celoten postopek obsegal tapkanje gumba, brez ostrenja, brez nastavitev, brez motenj vmesnika) ste samo vi in ​​slika, ki jo želite posneti. sestavljaš in snemaš. Mislim, da je to razlog, zakaj je iPhone s fotografskega in umetniškega vidika bolj primeren kot kateri koli drug mobilni telefon s kamero.
In tudi zato je na ikoničen način tako pomemben. To je tako kot polaroid ... seveda tam, kjer so druge kamere, zagotovo lahko vsaka kamera posname odlično sliko, vendar gre le za občutek, ki ga ima.

zato je tako veliko v trendu iPhoneografije in zakaj uživamo ob pogledu na slike, posnete s starim iPhoneom. vse je odvisno od občutka, ki ga imajo. in mislim, da je SPnarwhal, ki je začel to temo, dobro opisal ta občutek v svojem prejšnjem komentarju. D

Uniči vse

28. februar 2012
Združene države
  • 19. april 2012
Gibsonsoup je rekel: Ne, popolnoma imaš prav.
Nikoli ne gre za kamero. Odlična slika vedno pride od odličnega fotografa, ne glede na to, s katerim fotoaparatom fotografirate.

Mislim, da je dodana vrednost, ki jo je iPhone prinesel, samo vmesnik in dejstvo, da iPhone s tem, da je v bistvu preprost in urejen zaslon, ki ga držite v rokah, poudari samo sliko in zmanjša proces ustvarjanja slike samo na vas in slika. (in iPhone 1 je to naredil še posebej dobro, ker je celoten postopek obsegal tapkanje gumba, brez ostrenja, brez nastavitev, brez motenj vmesnika) ste samo vi in ​​slika, ki jo želite posneti. sestavljaš in snemaš. Mislim, da je to razlog, zakaj je iPhone s fotografskega in umetniškega vidika bolj primeren kot kateri koli drug mobilni telefon s kamero.
In tudi zato je na ikoničen način tako pomemben. To je tako kot polaroid ... seveda tam, kjer so druge kamere, zagotovo lahko vsaka kamera posname odlično sliko, vendar gre le za občutek, ki ga ima.

zato je tako veliko v trendu iPhoneografije in zakaj uživamo ob pogledu na slike, posnete s starim iPhoneom. vse je odvisno od občutka, ki ga imajo. in mislim, da je SPnarwhal, ki je začel to temo, dobro opisal ta občutek v svojem prejšnjem komentarju. Kliknite za razširitev ...

Dobro povedano. Se popolnoma strinjam. Imam stari Samsung BEHOLD iz T-Mobilea, ki ga trenutno uporabljam (nisem še skočil na pametni telefon), vendar se ukvarjam s fotografijo skupaj z videografijo. Moj telefon ima kamero za samodejno ostrenje 5 MP in lahko dela čudeže, če veste, kako (preprosto poglejte moj Flickr). Z njim sem naredil slabe fotografije, vendar je to morda samo moja krivda. Resnično me zanima iPhone (kateri koli model), vendar mi je všeč videz tako 4S kot originalnega iPhonea. Nisem vedel, da bi originalni iPhone lahko posnel neverjetne fotografije. Hvala za informacije, fantje! Nazadnje urejeno: 19. april 2012