Drugo

Mac Je kdo kdaj jemal diskretno matematiko?

chrono1081

Originalni plakat
26. januar 2008
Otok Nublar
  • 29. junij 2010
Zdravo družba.

Približuje se mi razred diskretne matematike in iskal sem v Googlu, da vidim, za kakšno vrsto matematike gre in definicije so povsod. Pravzaprav večina krajev na koncu reče stvari, kot je 'Nihče v resnici ne pozna natančne definicije diskretne matematike bla bla'.

Zato sem se spraševal, ali bi lahko kdo, ki je to vzel za računalništvo, osvetlil to temo?

Razlog, zakaj sprašujem, je, da poskušam oceniti težavnost razreda, saj sem spletni študent, ki dela 84 ur na teden (12 ur na dan, 7 dni v tednu, kot izvajalec v sovražni državi). Če se mi zdi, da je to res težko, bi to prestavil, dokler se za vedno ne vrnem domov.

Vem, da na to vprašanje ni veliko dokončnega odgovora, toda če je kdo obiskoval ta tečaj računalništva, kakšne stvari ste se naučili? Prav tako moramo pisati programe za reševanje problemov, ki se jih učimo, in iz branja odlomkov iz različnih knjig se zdi, da je pouk nekoliko tesno povezan z umetno inteligenco.

Vsaka pomoč bi bila zelo cenjena

mfram

23. januar 2010


San Diego, CA ZDA
  • 30. junij 2010
Diskretna matematika zajema veliko stvari. Nekatere od njih vključujejo dokaze, matematično indukcijo, teorijo množic, permutacije, abstraktno algebro, polinome generatorjev, teorijo obročev, Galoisova polja ..., ki sčasoma vodijo do matematike, povezane s kodami za popravljanje napak. Zabavne stvari. Vsega tega ne boste dobili v enem tečaju.

lee1210

10. januar 2005
Dallas, TX
  • 30. junij 2010
Predvidevam, da je moral kdor koli tukaj z diplomo CS opraviti nekakšno diskretno matematiko. Moj tečaj je zajemal veliko dokazov, teorijo množic, teorijo grafov, nekaj rekurzije in analizo kompleksnosti (O-notation). To je bil prvi tečaj, v katerem je bil uveden problem potujočega prodajalca.

V retrospektivi je bil to dober tečaj in vse informacije so bile kritične. Takrat sem to sovražil in bilo je zelo težko. Domače naloge smo smeli delati v skupinah, 6-8 se nas je dobivalo po 4-6 ur na teden, delali smo stvari tudi samostojno, pa bi imeli še vedno težave pri zaključku. Prav tako je profesor govoril monotono in ugasnil vse luči ter zaprl žaluzije, da bi predstavil diapozitive nad glavo. Bila je prava bitka ostati buden.

Sliši se, kot da imate zdaj dovolj na krožniku. To ne zveni kot pravi čas, da bi se lotili tega tečaja ali katerega koli tečaja. Lepo nate, če želite poskusiti, vendar bi res odložil, dokler ne boste porabili več časa in energije.

-Preberi

TuffLuffJimmy

6. april 2007
Portland, Or
  • 30. junij 2010
Vzel. Najtežji razred doslej (do zdaj). VELIKO SE UČITI. Ne priporočam spletnega predavanja. Vsekakor je to en razred, kjer želite biti na vsakem predavanju in imeti zelo na voljo učitelja, tako da lahko postavljate kup vprašanj.




pravkar sem končal prvi letnik, btw.

chrono1081

Originalni plakat
26. januar 2008
Otok Nublar
  • 30. junij 2010
Hvala fantje za vse informacije

No, poklical sem šolo, da je razred zamenjal z drugim, vendar moram na žalost opraviti tega, da se premaknem na zadnji tečaj s 300 stopnjami, ki ga imam, in na svoje tečaje s 400 stopnjami, kar je vse, kar mi je ostalo. Tudi tega ne morem opustiti, saj me bo to postavilo pod status polnega delovnega časa in potem bom moral plačati več $$$.

Še huje je, da je moj drugi razred, ki ga imam v tem semestru, 'Uvod' v 3D modeliranje in zvok, v katerem študentje naredijo kratek 3D animirani film iz nič (kar pomeni, da izdelujem modele, teksture, animacije itd. zvočni posnetek, glasovni posnetki in zvočni učinki!). Nekaj ​​'uvoda' kajne? Lol. (Takooooooooooooo vesela sem, da sem se pred enim letom začela učiti Mayo).

Obtičal sem torej pri obeh razredih, saj sta v bistvu prehodna razreda za dostop do preostalih tečajev.

Joj, zaželite mi srečo! Prepričan sem, da ga bom potreboval


(Začel sem brati tudi svojo knjigo o diskretni matematiki, zdi se precej zahtevna. Moral bom pobrskati o nekaterih podatkovnih strukturah, ki jih redko uporabljam, in o rekurziji, saj je to še ena stvar, ki sem jo uporabil le nekajkrat ). ALI

stari Mac

do
25. oktober 2001
  • 30. junij 2010
Najboljši tečaj matematike, kar sem jih kdaj obiskoval

Sporočim vam, da je bil to eden izmed lažjih tečajev matematike, ki sem jih obiskoval, in eden najbolj zanimivih. Mogoče mi je bilo lažje, ker je bilo zanimivo in sem imel zelo dobrega profesorja. Ugotovil sem, da je moja serija izračuna veliko težja in manj praktična za uporabo računalništva. M

mdatwood

do
14. april 2010
Vzhodna obala, ZDA
  • 30. junij 2010
oldMac je rekel: javil se vam bom, da vam povem, da je bil to eden izmed lažjih tečajev matematike, ki sem jih obiskoval, in eden najbolj zanimivih. Mogoče mi je bilo lažje, ker je bilo zanimivo in sem imel zelo dobrega profesorja. Ugotovil sem, da je moja serija izračuna veliko težja in manj praktična za uporabo računalništva.

tole. Moja diploma CS je zahtevala 2 semestra diskretne matematike. Zdeli so se mi zabavni, zanimivi in ​​ne tako težki. Zame so bili veliko boljši od računice.

Diskretna matematika je pravzaprav kombinacija toliko drugih tem, da jih je težko strniti v eno samo objavo. Če želite izvedeti več, morate začeti tukaj .

lee1210

10. januar 2005
Dallas, TX
  • 30. junij 2010
do stari Mac in mdatwood :
Ali si pametnejši, ali pa tvoji možgani delujejo drugače kot moji. Predvidevam, da je imel tudi profesor veliko opravka s tem, ampak moj diskretni razred matematike nas je (mene in moje sošolce) razbil.

V bistvu je bila predpogoj lestev in vsak korak na poti je imel en tečaj, ki je imel približno 20-33 % stopnjo neuspešnosti. Enkrat moraš ponoviti en razred, potem pa si bil izven programa. Eden od teh je bil razred diskretne matematike. Ne vem, ali je bilo to načrtno, ali je bilo 'odstranjevanje' le naravni učinek strogega programa, vendar sem bil zelo vesel, da sem pri nekaterih od teh razredov škripal.

-Preberi

chrono1081

Originalni plakat
26. januar 2008
Otok Nublar
  • 30. junij 2010
Tako počne šola, ki jo imam zdaj, imajo veliko izločenih razredov.

Pravzaprav sem na svoji tretji fakulteti. South Hills Business School -> Penn State University -> in zdaj se zdi, da imata DeVry in DeVry najtežje razrede od treh (njihov razred fizike je smešno težak, najtežji, kar sem jih kdaj imel). Napol se bojim videti, kaj bo ta razred pomenil.

Slišal sem ogromno mnenj o diskretni matematiki, nekateri ljudje, ki jih poznam, so rekli, da je bila to najtežja stvar, ki so jih kdaj sprejeli, drugi so rekli, da je bila dokaj enostavna.

Če pogledamo učni načrt, v 8 tednih pregledamo celotno knjigo s 700 stranmi in imamo ogromno programskih nalog, tako da se zdi, da je to lahko malce izziv lol.

Na srečo so te naloge samo konzole in ne MFC, tako da jih lahko zapišem na svoj Mac

NT1440

Sodelavec
18. maja 2008
  • 30. junij 2010
Vzel sem ga in mu prvič ni uspelo. To jesen ga bom ponovno opravljal, da bom lahko nadaljeval s svojim programom CS.

Vse, kar lahko rečem, je, četudi se vam na začetku zdi enostavno (res je bilo), ŠTUDI SVOJE rit, saj bo postalo precej težko.

Prav tako sovražim dokaze (razlog, zakaj mi ni uspelo, kar mi še vedno ni bilo pojasnjeno, kako je povezan s CS bolj kot z zabavnimi stvarmi, kot so logična vrata). Ali mi lahko kdo pove, zakaj bi dokazi postali glavni poudarek razreda CS? M

mdatwood

do
14. april 2010
Vzhodna obala, ZDA
  • 30. junij 2010
lee1210 je rekel: do stari Mac in mdatwood :
Ali si pametnejši, ali pa tvoji možgani delujejo drugače kot moji. Predvidevam, da je imel profesor morda tudi veliko opraviti s tem, ampak moj diskretni razred matematike nas je (mene in moje sošolce) razbil.

V bistvu je bila predpogoj lestev in vsak korak na poti je imel en tečaj, ki je imel približno 20-33 % stopnjo neuspešnosti. Enkrat moraš ponoviti en razred, potem pa si bil izven programa. Eden od teh je bil razred diskretne matematike. Ne vem, ali je bilo to načrtno, ali je bilo 'odstranjevanje' le naravni učinek strogega programa, vendar sem bil zelo vesel, da sem pri nekaterih od teh razredov škripal.

-Preberi

Mislim, da nisem pametnejši od kogar koli. Imel sem odličnega učitelja (istega za oba razreda) in zelo rada imam diskretno matematiko, zato sem se seveda več učila. Pri pouku računanja mi ni šlo niti približno tako dobro, čeprav bi si želel, da bi jih danes spet opravljal, ker se je moje splošno zanimanje za matematiko močno povečalo, odkar sem pred leti diplomiral.

In prav imaš, moj program je imel 2 neuspešna tečaja - diskretno matematiko in 1. razred programiranja. V obeh sem dosegel A, ker so me zanimali razredi, v katerih sem hodil v svobodno umetnostno šolo, in spomnim se, da bi se moje ocene pojavile in bi bile A v mojem smeru (CS) in C v vsem ostalem. Nekajkrat mi je uspelo celo spodleteti v španščini

NT1440 je rekel: Vzel sem ga in mu prvič ni uspelo. To jesen ga bom ponovno opravljal, da bom lahko nadaljeval s svojim programom CS.

Vse, kar lahko rečem, je, četudi se vam na začetku zdi enostavno (res je bilo), ŠTUDI SVOJE rit, saj bo postalo precej težko.

Prav tako sovražim dokaze (razlog, zakaj mi ni uspelo, kar mi še vedno ni bilo pojasnjeno, kako je povezan s CS bolj kot z zabavnimi stvarmi, kot so logična vrata). Ali mi lahko kdo pove, zakaj bi dokazi postali glavni poudarek razreda CS?

Glejte na dokaze kot na miselno vajo. Namesto da si poskušate zapomniti dokaze, se prepričajte, da jih razumete. Dokazi so uporabni, ker vas učijo logičnega (odbitek, protiprimer itd.) in sistematičnega razmišljanja (ne zamudite korakov, ki pokvarijo vašo logiko). Razmišljanje na ta način je ključnega pomena, ko je med drugim težko izslediti hrošče.

Si res močno želiš? Imel sem enega učitelja, ki je pričakoval, da se bomo med opravljanjem testa naučili dodatne snovi. Primerjal sem ga s tem, da me naučijo množiti in nato dovolj dobro razumeti, da sem se naučil deliti na testu. Edini tečaj, ki sem ga obiskoval, mi je povzročal nočne more

chrono1081

Originalni plakat
26. januar 2008
Otok Nublar
  • 30. junij 2010
Uspelo mi je opraviti vse dosedanje razrede za izločitev z A-ji. Imeli smo 'Uvod v računalniško strojno opremo', ki je bila bolj podobna sistemski arhitekturi in se je ukvarjala z logičnimi vrati, upravljanjem pomnilnika in obilico zbirnika x86. To je bil prvi tečaj 'programiranja', ki sem ga imel v DeVryju. Morali smo napisati stiskanje podatkov in opraviti nekaj nizke ravni grafike. Tako sem bil vesel, da sem že dobro seznanjen s C in C++, ker je bil montažer x86 povsem druga žival. Vem, da sem bila ena od le peščice, ki je minila.

Nato njihov grozen (kot v težkem, ne grozno vsebinsko modrem) razredu fizike. Nisem mogel verjeti, kako noro težko je bilo. Dobil sem petice iz fizike na Penn State in mislil sem, da sem dober v fiziki. Tudi pri DeVryjevem razredu fizike sem dobil A, a resno, material je bil tako prekleto težak, da sem se moral za to zelo potruditi. Seveda, ker so na spletu, vse načrtujejo tako, da ni mogoče googlati, in bodo dražili z besedami, da je vse 'odprte knjige, odprti zapiski, odprt internet'. Če ne poznaš gradiva, ne boš opravil. Poznam že dve osebi, ki sta padla v šolo, ker sta mislila, da jima ni treba študirati, in bi lahko iskala odgovore. Ker sem bil eno leto pred njimi, sem jih poskušal opozoriti, a brez uspeha. Vedno se najdejo tisti, ki uberejo leni pot.

Kakorkoli že, to knjigo o diskretni matematiki berem zadnjih nekaj ur in moram reči, da je zelo zanimiva in vidim, kje bi bila zelo uporabna. (Naredil bom tudi vse vaje programiranja, da bi poskusil dobiti prednost) Pouk se začne čez 5 dni XD M

mdatwood

do
14. april 2010
Vzhodna obala, ZDA
  • 30. junij 2010
Pa srečno in še naprej v dobrem odnosu!

Obožujem šolo. Pred 2 leti sem končal MsCS in spet začenjam zamuditi tečaje. Še posebej sem uživala v svoji gospe, ker so učitelji manj kot učitelji in bolj kot vrstniki in so razredi bolj osredotočeni. Razmišljal sem o doktoratu, a v bližini ni šole, ki bi ponujala karkoli v zvezi s CS, zato bi moral pustiti službo in se vrniti k ramen rezancem. Druga stvar je, da sem zelo splošen strokovnjak in to se običajno ne ujema z doktoratom, kjer je pogosto cilj postati strokovnjak za eno stvar.

Če imate še kakšno šolsko vprašanje, vprašajte. Moja dnevna služba me ne izziva na skoraj enak način.

chrono1081

Originalni plakat
26. januar 2008
Otok Nublar
  • 30. junij 2010
Z veseljem bi šel na magisterij. Pravzaprav to načrtujem. Raziskoval sem vse vrste krajev, da bi pridobil mojstra (zlasti DigiPen, saj sem si vedno želel iti tja in nameravam živeti v Redmondu).

Kar je smešno, je nazaj v srednji šoli, sovražil sem šolo in sploh nisem hotel iti na fakulteto. Mislil sem, da sem slab pri matematiki in vseh stvareh, ki so mi padle v srednji šoli (tudi fizika).

Potem je nekega dne kliknilo, nisem bil slab v teh stvareh, imel sem samo slabe učitelje. (Res sem, nikoli ne bi dobil odgovora na moja vprašanja pri pouku matematike :/ in to je bilo, preden sem imel dostop do interneta). Takrat sem ugotovil, da se lahko vsak nauči česar koli, vse je, kako si izpostavljen. Če slog poučevanja ene osebe ne povzroči klikov, pojdite na splet ali v knjigarno in poiščite drug slog.

Nato sem začel študirati (eden od mojih treh) in začel dobivati ​​vse petice v vseh mojih razredih, vključno z razredi, za katere sem mislil, da so v srednji šoli težki (matematika, fizika). Spoznal sem, da je šola lahko pomembna, vendar je samoučenje pomembnejše in da je to način, kako kar najbolje izkoristiti šolo. Mislim, da sem se zato toliko bolj posvetil spletni šoli, ker mi je omogočila, da se ves čas samoučim in res se počutim, kot da prvič v življenju zaslužim s svojim izobraževanjem. (Priznam, sprva sem bil RES skeptičen!).

Seveda še vedno obstajajo predavanja in interakcije s profesorji (in vsi spletni profesorji na moji šoli so redni profesorji na različnih univerzah), vendar je veliko dela prepuščeno študentu, da razišče in ugotovi, in všeč mi je to IMO, na ta način se naučiš več, če moraš težave reševati sam in biti iznajdljiv, namesto da bi se hranil z žlico.

Kakorkoli že, dovolj moje tangente. Želim magisterij....(ampak najprej moram dobiti diplomo...ki bo naslednje poletje!)

pilotna napaka

12. april 2006
Dolgi otok
  • 1. julij 2010
chrono1081 je rekel: Z veseljem bi šel na magisterij.

Razen če boš šel na izobraževanje, se ne bi obremenjeval. To ni naredilo čisto nič za mojo kariero.

Če pogledam nazaj, bi šel za MBA iz financ ali mednarodnega poslovanja. V nadaljevanju so veliko bolj uporabne stopnje. Najverjetneje ne boste programirali večno, diploma MBA vas bo popeljala veliko dlje pri pripravi na delo CIO ali CTO. Imam prijatelja, ki je postal COO v večji banki, predvsem zaradi svojega MBA.

Dejstvo je, da vas diploma MSCS ne bo naučila veliko več, kot se boste naučili v resničnem svetu. Če želite, bi verjetno šli na MBA in vzeli 1 ali 2 tečaja CS kot izbirni predmet.

nofunsir

Prekinjeno
30. december 2009
Reno
  • 1. julij 2010
Kaj JE diskretna matematika

Diskretna matematika predstavlja vse tiste čudne matematične zamisli, ki jih poznate vse življenje, a nikoli niste imeli imena ali definiranega procesa, v določljive izraze.

Na primer, dokazovanje stvari. (ni nujno kot dokazi v geometriji/algebri)

Če X implicira Y, Y pa Z, potem morate sklepati, da X implicira Z. Tudi notZ implicira neX. (obstajajo tudi simboli, ki se jih boste naučili ... in postane bistveno bolj zapleteno, vendar razumete.)

Ali pa 'na koliko načinov je mogoče razporediti 6 ljudi iz skupine 10 (6 žensk in 4 moški) v 6 stolov, če mora biti moški na enem koncu vrstice stolov.'

Ali 'koliko števil med 1 in 1.000.000 je deljivih z 11?'

Ali stvari, kot je 'štetje do neskončnosti', tudi dokaz z indukcijo: dokazovanje trditev je resnična, ker A) lahko dokažete korak 1 in B) lahko tudi dokažete, da 'če je trditev resnična za korak n, je tudi resnična za korak n+1' --> zato je začetna trditev dokazana

Verjeli ali ne, za te stvari dejansko obstajajo formule.

Moj nasvet: (Dobil sem A in ne samo A-)

Pred poukom preberite povzetke poglavij. (da se seznanite z nejasnimi izrazi)

Preberite in naredite primere!

Opravite dobro delo na katerem koli projektu, ki ga poda učitelj. (ker so testi lahko zastrašujoči)

Vzemite si čas pri testih, to je eden tistih predmetov, pri katerem lahko učitelj postavi res UGODNA trik vprašanja.

Ko se zataknete, poguglajte vprašanja HW z narekovaji. Večina knjig postavlja popolnoma enaka vprašanja.

Obdrži knjigo.

slani živalski vrt

4. oktober 2007
  • 1. julij 2010
Za povprečnega človeka z ustrezno sposobnostjo in talentom za programiranje bo diskretna matematika eden najbolj zabavnih in najlažjih tečajev, ki jih boste opravili za pridobitev diplome. M

mdatwood

do
14. april 2010
Vzhodna obala, ZDA
  • 1. julij 2010
pilotError je rekel: Razen če se boš izobraževal, se ne bi trudil. To ni naredilo čisto nič za mojo kariero.

Če pogledam nazaj, bi šel za MBA iz financ ali mednarodnega poslovanja. V nadaljevanju so veliko bolj uporabne stopnje. Najverjetneje ne boste programirali večno, diploma MBA vas bo popeljala veliko dlje pri pripravi na delo CIO ali CTO. Imam prijatelja, ki je postal COO v večji banki, predvsem zaradi svojega MBA.

Dejstvo je, da vas diploma MSCS ne bo naučila veliko več, kot se boste naučili v resničnem svetu. Če želite, bi verjetno šli na MBA in vzeli 1 ali 2 tečaja CS kot izbirni predmet.

Prevoženi kilometri so pri vseh drugačni, a danes na MBA gledam kot na desetke. Poleg tega si ne morem predstavljati, da bo to ključ do zaposlitve kot COO v večji banki, razen če si pridobite MBA na eni od velikih šol. Velike lasulje, ki jih osebno poznam v podjetjih, imajo različne diplome, od poslovne do glasbene do filozofije do nič. Dokazana sposobnost je pomembnejša od karkoli drugega.

Glede na to, kot tehnolog ne bi nikoli zanemaril razumevanja poslovanja (programska oprema je večinoma napisana za reševanje poslovnih problemov). Če bi šel s šolo na poslovno pot, bi namesto splošnega MBA izbral nekaj, kot je finance. V Chicagu obstaja šola, ki ponuja program finančnega inženiringa, kjer študiraš, kaj počne veliko kvantov, vendar sem zdaj malo zašel s teme

Na splošno pa zelo redko pridobitev katere koli diplome, razen morda vaše dodiplomske, samodejno pomeni službo ali več denarja. Poleg tega, dlje kot je bila diploma končana, manj je pomembna. Kar je moj MsCS naredil zame, je to, da sem spoznal veliko ljudi, s katerimi zdaj sodelujem pri različnih projektih, ki se lahko spremenijo v veliko boljše delo, kot ga imam zdaj. Številna velika tehnološka podjetja, o katerih se vsak dan pogovarjamo, so se začela z nekaj tehniki na podiplomski šoli, ki so sestavili idejo.

Skratka, delaj, kar ti je všeč, delaj dobro, bodi strasten do tega in stvari se bodo izšle.

chrono1081

Originalni plakat
26. januar 2008
Otok Nublar
  • 2. julij 2010
@pilotError - Mislim, da je izobraževanje nekaj, v čemer bi užival na poti. Mislim, da bi bilo zabavno biti učitelj računalništva na srednji šoli ali kaj podobnega. Imam prijatelje, ki so učitelji in vsi so imeli diplomo, a so morali iti na magisterije, da so obdržali službo. Mislim, da je to nova zahteva v moji državi.

@nofunsir in saltyzoo - v knjigi sem že opazil zanič vprašanja, da sem moral napisati programe, da bi nekatere od njih rešil (kar je dobro, saj za to še nikoli nisem pisal programov).

Vprašanja 'kako matematično rešiti trik s kartami čarovnikov' so zame nalepke, ker kar naprej zajebavam pravila, lol, ampak to so moje lastne neprevidne napake. Mislim pa, da bom užival v tem razredu in vidim, da je zelo uporaben, bolj kot večina druge matematike, ki sem jo vzel v računalništvo.

@mdatwood - Vem, kaj misliš s tem, da diplome ne zaslužijo več denarja. Zaslužim približno trikrat več od tega, kar počnejo moji prijatelji, ki imajo diplomo, in nimam diplome, vendar imam veliko izkušenj, oni pa ne.

Žal so moje izkušnje na področju IT, kar zadeva strojno opremo, kot so strežniki, mreženje itd. Nimam nobenih profesionalnih izkušenj s programiranjem, samo hobist, kar me je strah. Še huje je, da poznam šolo, v katero hodim zdaj, se ljudje norčujejo iz (DeVry), zakaj ne vem, ker od treh kolidž, na katere sem hodil (vključno s Penn State), je DeVry edina, kjer se počutim, kot sem zaslužiti svoj denar. Mogoče zato, ker sprejemajo skoraj vse lol. Preprosto nočem, da delodajalec vidi moj življenjepis in domneva, da sem ničvredna zaradi šole, ki sem jo izbrala: / Odpravil sem @$$, da bi dobil ocene, ki jih imam.

Za boj proti potencialno resničnemu scenariju, da me ocenjujejo na podlagi moje šole, sem delal na portfelju (upam, da me bodo sodili po mojem portfelju). Sam sem se naučil Maya, Logic (še vedno malo nov), Photoshop, Corel Painter, C++, C, Objective-C, Unity3D, ZBrush in sem zelo vešč vseh (razen logike, ki se še učim notranjosti in izstopi tega). Za seboj imam več zaključenih projektov iger, kjer sem vse ustvaril iz nič. Trenutno preučujem te projekte, optimiziram svojo kodo, ki sem jo napisal pred časom, in ponovno delam umetniško delo in glasbo.

Če še niste uganili, poskušam dobiti službo v industriji iger, bom naslednje poletje vedel, ali sem uspešen ali ne, saj takrat diplomiram XD
To je zame OGROMNA igra na srečo, saj zapuščam trenutno službo, da bi uresničil svoje sanje, da bi bil programer iger. Poskrbel bom, da mi bo uspelo.

Upam na službo programiranja, vendar bom vzel vse, kar lahko pridem, da pridem do vrat M

mdatwood

do
14. april 2010
Vzhodna obala, ZDA
  • 2. julij 2010
Chrono,

Vsekakor ne rečem, da so diplome neuporabne, še posebej dodiplomska diploma, saj mnoga podjetja potrebujejo nekakšno diplomo, da lahko preidejo skozi postopek preverjanja. Tudi pridobitev diplome iz CS pomaga samouku, da se nauči stvari, za katere niti ni vedel, da jih ne vedo.

Moj komentar se je nanašal predvsem na višje stopnje. Na tej točki si morate samo želeti diplomo za osebno zadovoljstvo in rast, ker se le redko spremenijo v avtomatski denar ali delovna mesta.

S portfeljem, ki ga imate, mislim, da ste že daleč pred krivuljo. Težava, na katero boste naleteli, je, da vsi želijo biti programerji iger, tako da lahko podjetja izbirajo in plačujejo kot sranje. Ni preveč zabavno. Sliši se, kot da ste zelo spretni, tako da če to ne deluje, se lahko vrnete na korporativno programiranje in zaslužite lahek denar, nato pa igrate igre za iPhone ob strani. Ko smo že pri tem, je to nekaj, o čemer ste že razmišljali? Če se ukvarjate z izdelavo iger za iPhone, imate veliko več potencialne nagrade kot delo v podjetju za igre.

BTW, intervjuval sem veliko ljudi in velika večina je bila grozna. Lahko si samo želim, da bi prišel nekdo z portfeljem in tvojim odnosom

chrono1081

Originalni plakat
26. januar 2008
Otok Nublar
  • 2. julij 2010
mdatwood je rekel: Chrono,

Vsekakor ne rečem, da so diplome neuporabne, še posebej dodiplomska diploma, saj mnoga podjetja potrebujejo nekakšno diplomo, da lahko preidejo skozi postopek preverjanja. Tudi pridobitev diplome iz CS pomaga samouku, da se nauči stvari, za katere niti ni vedel, da jih ne vedo.

Nisem mislil, da to sploh misliš. Oprosti, ker sem ponovno prebrala svojo objavo in ugotovila, da se sliši smrdljivo Lol. To ni bil moj namen

Strinjam se glede diplome CS, včasih si želim, da bi šel po tej poti, ker čeprav veliko raziskujem, so stvari, ki jih ne poznam in jih ne poznam. iTunes U pri tem zelo pomaga, ker bom vedno naložil predavanja CS in jih gledal. Zdi se mi, da so moje osnove precej dobro pokrite in da imam dobro splošno znanje o različnih glavnih področjih računalništva, vendar se je vedno treba še veliko naučiti.

Kar se tiče korporativnega programiranja, sem tudi o tem veliko razmišljal. Rad bi delal v studiu za igre samo zato, da bi videl, kako je v resničnem svetu, a na žalost je večina krajev plačana sranje in težko je vstopiti.

Delo v podjetniškem okolju in ustvarjanje iger ob strani me pravzaprav zelo privlači, saj (vem, da bo to zvenelo sebično, ampak ...) rad imam vse vidike svoje igre pod svojim nadzorom in rad ustvarjam vse tako, da sam. Vem, da v resničnem svetu ne deluje tako, ampak zato mi je všeč razvoj iger za hobi, ker razvoj hobijev običajno deluje tako. Prav tako mi je bolj všeč trg priložnostnih iger kot mainstream, saj lahko ustvariš karkoli želiš, ne le tisto, kar se dobro prodaja.

Toliko za razmišljanje in le še eno leto je za to! TO

Kiko Doran

4. september 2011
  • 4. september 2011
To lahko pomaga

V diskretni matematiki boste ugotovili, da delate veliko tabel resnice. Prenesite ta pripomoček:
http://www.apple.com/downloads/dashboard/calculate_convert/truthtablewidget_christiangottschall.html

in tukaj je nekaj navodil, ki vam jih mora razvijalec pomagati pri vnašanju:
http://logik.phl.univie.ac.at/~chris/Logikwidget/index-en.html

Prihranil sem veliko časa, ko sem poskušal ugotoviti, ali so stvari logično enakovredne, tavtologije ali protislovja itd...

Upam, da pomaga. Obiskoval sem nekaj doktorskih tečajev, ko sem bil pred 5 leti nameščen v Iraku, in vem, da me je včasih res pretreslo ob vsem branju. Držite se in naj vas diskretna matematika ne preobremenjuje. Ni tako težko, če se sprostite in se pridno učite. Na splošno je zelo koristen pri programski logiki ...

Kiko Doran Nazadnje urejeno: 4. septembra 2011 M

mmendoza27

18. oktober 2007
  • 7. september 2011
To je res zanimiva tema. Pravzaprav sem gledal samo naprej na svoje prihodnje razrede in za diplomo moram opraviti diskretno matematiko, matematične temelje in analizo algoritmov. Te spadajo v matematično teorijo in lahko opravljam tudi izbirne predmete, ki se lahko razlikujejo glede na druge matematične predmete, kot je linearna algebra. Razmišljam o tem, da bi vzel knjigo podatkovnih struktur za Javo in jo prebral, da se pripravim na te tečaje, ki prihajajo. Vsekakor sem užival v temi in uživam, ko vidim druge ljudi, ki so tako navdušeni kot jaz nad programiranjem. M

mydogisbox

16. januar 2011
  • 7. september 2011
NT1440 je rekel: Ali mi lahko kdo pove, zakaj bi dokazi postali glavni poudarek razreda tipa CS?

Pravzaprav bi rekel obratno: zakaj bi imeli tečaje CS, kjer dokazi niso glavni poudarek? Če želite razumeti, zakaj morate pogledati, kaj je računalništvo. Da ne bom preveč pedanten, ampak računalništvo je znanost. Iz vnosa v wikipediji o znanosti:

Znanost (iz latinščine: scientia pomeni 'znanje') je sistematično podjetje, ki gradi in organizira znanje v obliki preverljivih razlag in napovedi o vesolju.​
V bistvu je računalništvo sistematično preučevanje računalnikov in izračunljivosti. Dejstvo, da večina ljudi pridobi diplomo iz CS, da bi pridobili položaje programiranja (beri inženiring), je po mojem mnenju predvsem odraz dveh stvari.

Prvič, računalništvo kot disciplina ni posebej praktična. Druga področja (kot so matematika ali trde znanosti) ponavadi financira industrija na načine, ki jih računalništvo iz različnih razlogov ne. Posledično je računalništvo odvisno od programerjev, da povečajo svoje število podeljenih diplom (čeprav se to spreminja z uvedbo diplom iz programskega inženiringa na nekaterih šolah).

Drugič, študij računalnikov/izračunljivosti zahteva znanje programiranja in nasprotno, dobro obveščenost o tem, kaj je izračunljivo, je dragocena lastnost razvijalca programske opreme.

Torej sprašujete, zakaj se tečaji računalništva osredotočajo na dokaze, in v odgovor se sprašujem, zakaj se kateri koli tečaj CS ne bi osredotočil na dokaze. Nazadnje urejeno: 7. september 2011 S

Sander

do
24. april 2008
  • 8. september 2011
chrono1081 je dejal: Delo v korporativnem okolju in ustvarjanje iger ob strani me pravzaprav zelo privlači, saj (vem, da bo to zvenelo sebično, ampak ...) Rad imam vse vidike svoje igre pod svojim nadzorom in rad ustvarjam vse sam. Vem, da v resničnem svetu ne deluje tako, ampak zato mi je všeč razvoj iger za hobi, ker razvoj hobijev običajno deluje tako.

Če bi dobil vaš življenjepis na mizo in bi prebral to temo, ki sem jo malce brskal kot priprava na vaš intervju, bi vedel, v katero smer bom usmerjal intervju.

Videti ste kot zelo nadarjen in delaven vsestranski. Radi prevzamete nadzor in odgovornost ter končate stvari. To je dobro, še posebej, ker tukaj, na Nizozemskem, ni nič nenavadnega, da vam že od začetka ponudijo neomejeno pogodbo (tj. ne začasna ali 'poskusna' pogodba). To pomeni, da moram paziti, da ne najamem 'one trick ponies', razen če bi bili v reči potrebo po določeni specialnosti. Torej, ta del je pokrit.

Vendar pa poskušamo izločiti tudi 'primadone'. Poskrbel bi, da bi vam predstavil nekaj situacijskih vprašanj o tem, da morate delo prenesti na druge, in kako se boste s tem spopadli. Nekdo, ki ve vse bolje kot kdorkoli drug, je prijazen in vse, ampak mi narediti imeti več dela, kot ga zmoreš sam. Kako dobro se igrate z drugimi? Ali lahko pustiš stvari? Dobiti A- na končnem projektu, ker si svojo polovico opravil z rezultatom A in prepustil drugo polovico manj nadarjenemu fantu, ki je dobil B, je še vedno bolje kot doseči C v skupnem seštevku, ker si končal svojih 150 % dela z A, a zadnjih 50 % sploh ni bilo opravljenih ...

Samo nekaj hrane za razmislek.