Drugo

študenti: kaj vam je všeč pri vaših razredih?

sramežljivo

Gost
Originalni plakat
24. maja 2003
Očitno nisi igralec golfa.
  • 3. september 2008
poučujem grafično oblikovanje na nekaj šolah v Novi Angliji in vedno poskušam ugotoviti, kaj deluje in kaj ne. Zato se sprašujem od tistih, ki ste na ali pred kratkim končali fakulteto (ne srednjo šolo) - kaj vam je bilo še posebej všeč in sovražilo pri svojih razredih, profesorjih itd.

preveč dela? premalo dela? preveč pripravljen? premalo pripravljen? kratko predavanje? dolga predavanja? poskušal biti smešen? poskušal biti resen? aroganten? preveč bedak?

na splošno se zelo dobro razumem s svojimi študenti, vendar se vedno trudim biti boljši.

hvala! IN

yrsonicdeath

2. julij 2007


  • 3. september 2008
Diplomirala pred nekaj meseci...

Všeč mi je bilo:

Predavanja so razdeljena v ppt ali pdf za spremljanje na predavanjih/učenje za teste. (Zdelo se mi je najbolj v pomoč pri razredih, kjer ti niso bili vseobsegajoči, saj me je motiviralo za obisk pouka.)

Možnost obsežne (15+ strani) pisne naloge namesto vmesnega/končnega.

Tam zunaj

19. december 2002
NYC
  • 3. september 2008
Hodim na majhno (2300) fakulteto z razredi z razredi z 10-25 drugimi študenti, ki je primerna za razprave v razredu in pušča profesorjem prosto pomoč ali nadaljnjo razpravo. Moji najljubši profesorji so že od nekdaj vodili razred, a ne arogantne barabe....Nikoli nisem maral šibkih profesorjev, ki se upognejo najnižjemu skupnemu imenovalcu v razredu ali tistih, ki skušajo vse prestrašiti s govor 'če zamudiš eno nalogo, ne uspeš, če zamudiš razred, ne uspeš, če zamujaš, padeš'. Zdi se, da lahkoten pristop vedno bolje odmeva.

Apple črnilo

7. marca 2008
  • 3. september 2008
Nisem še diplomirala, ampak vseeno:

Dolgočasni profesorji, ki so preveč resni in nimajo šale v razredu, so zagotovo off!

Imel sem nekaj profesorjev, ki so se vedno trudili [in klavrno neuspešno] pretvarjati razpoloženja, ki so popolnoma nasprotna njihovemu značaju, in izkušnja je bila grozljiva! Cel razred se jih je naveličal in izgubil samozavest!

Branje zapiskov med predavanji je PATETIČNO in na koncu se norčujemo iz profesorja in ga nikoli ne jemljemo preveč resno!

Izraz in naglas sta zelo pomembna! Zaradi monotonosti zaspim, slab naglas pa pušča podobo profesorja!

Končno..... Zaupanje je zelo zelo pomembno! Če profesionalec nima zaupanja v to, kar poučuje, potem razred ne bo imel zanimanja za to, kaj profesionalec poskuša poučevati!

Moji 2 $/100

r1ch4rd

do
5. avgust 2005
Manchester UK
  • 3. september 2008
Pristnega navdušenja ni mogoče premagati. Ko učitelj ljubi predmet in ga rad poučuje, se ga je veliko lažje naučiti. Najhuje je, da si premalo pripravljen, da ne poznaš diapozitivov, ker jih nisi videl, odkar si imel isto predstavitev lani, ni dobro. IN

yrsonicdeath

2. julij 2007
  • 3. september 2008
Samo da še kaj dodam. Meni kot študentu je bilo najpomembnejše vedeti, da je profesorju mar za študente.

7on

9. november 2003
Obleci Rosa
  • 3. september 2008
Imel sem profesorja, ki je vedno opravil nalogo z razredom. Res je, da je bil kot bog med mravljami, a lepo je bilo vedeti, da je tam in dela z nami.

Rhosfelt

15. avgusta 2007
Nočem biti posiljena :(
  • 3. september 2008
Sem 2. letnik skoraj mlajši:

Rekel bi, da poskusite doseči srednjo količino vsega, kar ste omenili, le ohranite določeno navdušenje nad temo. Ne dajajte preveč dela, ker imamo druge razrede, vendar dajte dovolj, da se prepričate, da bodo to opravili, in ocenite za dokončanje, da bodo imeli spodbudo za to!

Imejte točke prisotnosti, da bodo ljudje obiskovali pouk.

Običajno je lepo imeti zapiske v ppt ali pdf, samo v primeru, da študent zamudi pouk, je vedno zelo lepo.

Poskusite biti smešni in se zabavajte s projekti za učence, najboljši način za učenje je interakcija s temo. Vedno pošljite e-pošto in jih spodbudite k postavljanju vprašanj v primeru, da so preveč sramežljivi, da bi to storili v razredu.

Samo nekaj predlogov

severno124

18. november 2007
  • 3. september 2008
Všeč mi je, da trajajo eno uro, jaz pa imam samo 4 na dan, študiram posel BTW.

Uredi: Tudi moji razredi imajo dobro fit dekleta. D

da2005pizimp

30. januar 2006
Gilbert, AZ
  • 3. september 2008
Všeč mi je dejstvo, da zaenkrat obiskujem le lahke tečaje in da je učitelj super. N

nakamuramori2

14. avgusta 2008
  • 3. september 2008
všeč so mi spletni tečaji. ni vam treba biti prisoten v razredu, poleg tega pa si lahko predavanje ogledate kadarkoli želite.

Skeptičen napis

macrumors Ivy Bridge
29. julij 2008
Daljno obzorje
  • 4. september 2008
Najboljši učitelj, ki sem ga imel na fakulteti, je bil odličen javni govornik, duhovit, pronicljiv, artikuliran, strasten – znal je oživeti predmet in njegovo navdušenje je bilo nalezljivo. Osebno je bil dostopen in spodoben ter se je dal na voljo študentom.

Intelektualno je imel spretnost, da te navede, da vidiš staro gradivo na popolnoma nov način, da te pripravi do razmišljanja na načine, o katerih nisi nikoli razmišljal; bil je tako dober, da ste se počutili počaščeni in privilegirani, da ste obiskovali njegov razred, in na koncu pouka se je vedno prijazno zahvalil učencem za udeležbo. Poleg tega, da mi je odprl misli za številne nove kanale, je bil tudi odličen vzornik kot učitelj.

Na zdravje N

nakamuramori2

14. avgusta 2008
  • 4. september 2008
Scepticalscribe je dejal: Najboljši učitelj, ki sem ga imel na fakulteti, je bil odličen javni govornik, duhovit, pronicljiv, artikuliran, strasten – znal je oživeti predmet in njegovo navdušenje je bilo nalezljivo. Osebno je bil dostopen in spodoben ter se je dal na voljo študentom.

Intelektualno je imel spretnost, da te navede, da vidiš staro gradivo na popolnoma nov način, da te pripravi do razmišljanja na načine, o katerih nisi nikoli razmišljal; bil je tako dober, da ste se počutili počaščeni in privilegirani, da ste obiskovali njegov razred, in na koncu pouka se je vedno prijazno zahvalil učencem za udeležbo. Poleg tega, da mi je odprl misli za številne nove kanale, je bil tudi odličen vzornik kot učitelj.

Na zdravje

kateri predmet je predaval?

dukebound85

17. julij 2005
5045 metrov nad morsko gladino
  • 4. september 2008
moj najljubši profesor je bil kul iz različnih razlogov

1) je vztrajal, da ga imenujemo John, ne Dr. tako in tako kot drugi fantje, ki želijo slišati ta naslov

2) je bilo pomembno vedeti, kako se VSAKIM imenujejo. to je bilo zame prvič

3) se zanimal za naša življenja

4) zelo dostopen glede uradnih ur in pomoči nasploh, dal svojo številko mobilnega telefona in podobno

5) je razred postal zelo zahteven

Tečaj je bil podiplomski tečaj strojništva in je bil eden najtežjih predmetov, kar sem jih kdaj obiskoval

nimam veliko spoštovanja do učiteljev, ki imajo enostavne razrede, saj plačam za izzive in učenje nove snovi

samo moje misli



Po drugi strani pa je bil razred, ki sem ga najbolj sovražil, zaradi učiteljice. razred je bil gradivo moj prvi letnik in imeli smo gostujočega profesorja

tip je bil popolnoma nesposoben. povedal nam je, da so enačbe v knjigi napačne in nam rekel, da bomo pristali, če bi jih uporabili. je tudi dejal, da so različni koncepti, predstavljeni v knjigi, napačni.

postalo je tako hudo, ker je bil tako aroganten rit, da smo se morali pogovarjati s predstojnikom oddelka in tudi z rednim prof., ki je predaval gradivo. kar se je na koncu zgodilo je, da je redni profesor sedel v razredu in poslušal predavanje ter nato izpodbijal predavanje. Ni treba posebej poudarjati, da je bil gostujoči profesor odstranjen in nas je nato učil predvsem ZELO sposoben GTA, ki je imel približno 30 let izkušenj v industriji

ph0rk

22. oktober 2003
SWVA
  • 4. september 2008
Apple Ink je rekel: Branje zapiskov med predavanji je PATETIČNO in na koncu se norčujemo iz profesorja in ga nikoli ne jemljemo preveč resno!

Ne vem točno, kaj mislite s tem, vendar morajo vaši profesorji kdaj pregledati zapiske. V glavi ne držijo semestrskega gradiva za 1-4 razrede. Dober učitelj iz leta v leto spreminja svojo snov, da tako ali tako ostane aktualen.

Pomislim, da grem k pouku zgodaj in prelistam vprašanja za razpravo, ki sem jih zapisal prejšnji dan, in si morda zapišem več – tam sem predvsem, da podam vsa vprašanja, ki jih imajo študenti pred poukom, vendar bom prekleto, če deset minut samo stojim tam in strmim v steno.

Vendar pa je mehansko branje iz zapiskov v razredu neumno – samo razdelite zapiske in jim pustite, da jih preberejo ob svojem času. C

Upor

11. julij 2008
  • 4. september 2008
Prešel sem iz zelo visoko uvrščenega inženirskega programa na Univerzi Illinois v Urbana-Champaignu na precej bedni program na Univerzi v Connecticutu in največja razlika, ki sem jo opazil, je, da profesorji UConn nagibajo k 'otroškim' študentom. Večja je verjetnost, da bodo naredili izjeme in se upognili nazaj, da bi ugodili študentom, namesto da bi nam dovolili, da to ugotovimo sami. To opazno upočasni tempo učilnice. Včasih bomo zapravili celo obdobje samo za reševanje primerov, ker nekateri otroci tega ne razumejo – smešno, če mene vprašate. Profesor UConn sem dal premakniti izpit v razredu približno 80 študentov samo zato, ker je nekaj otrok imelo izpit iz fizike na isti dan. Na UIUC se to nikoli ne bi zgodilo. Biti pravičen je pomemben, vendar menim, da je pomembno biti tudi strog in spodbujati samozavest. R

rhsgolfer33

do
6. januar 2006
  • 4. september 2008
Običajno uživam v predavanjih, ki vključujejo razpravo. Srednja količina dela je prijetna (želim biti izziv, vendar imam 4-6 drugih razredov in verjetno ne bo mogoče prebrati 300 strani na razred. Na splošno opravimo 1-2 poglavja na teden v večini razredov I sem vzel, kar je enako 40-80 stranem učbenika na teden. Pouk angleščine, zlasti literature, pa lahko zahteva veliko več branja, menim, da je Kate Choppin običajno lažje branje kot Managersko računovodstvo Vol. 1). Raje imam finale, ki so bodisi projekt, esej ali pa jih odnesem domov (z ali brez dela v razredu), tudi nekumulativni finali so najboljši (če ste nam že dali 2 vmesnih, zakaj čutite potrebo da nas ponovno preizkusijo na istem materialu, poleg katerega koli novega materiala?). Dober standard 90%-92%=A- in 93%-100%=A je vsekakor cenjen. Sovražim, ko profesor misli, da je njihov razred 'boljši' od 99 % drugih predmetov in oteži lestvico ocen: 88 % -92 % = B+, wtf? Samo uporabite lestvico, ki jo uporabljajo drugi profesorji na vašem oddelku. Prav tako, če vaš razred/disciplina ni dovolj za pisanje esejev, nas prosim ne dovolite, da za vraga napišemo esej, to samo zapravlja naš in vaš čas. Uživam tudi, ko je moj profesor navdušen nad snovjo! Če vas to zanima, bom veliko bolj verjetno spremljal vaše navdušenje. Všeč mi je tudi, ko profesor spodbuja različna stališča (samo zato, ker se politično/družbeno/karkoli nagibaš v eno smer, ne pomeni, da to počnem jaz, in če ne, to še ne pomeni, da se 'motim'). Prav tako dejansko ocenite domačo nalogo za dokončanje! Sovražim oddajati delo, ki sem ga opravil, in dobivati ​​enako oceno kot tisti lenuh, ki je na papir samo pisal. Zdaj to ne pomeni ocenjevanja domače naloge za natančnost, večina učencev se bo zmotila in to je v redu, ocenite na trud, ko gre za domačo nalogo. Preglejte tudi težave z domačimi nalogami v razredu in navedite primere, veliko pomaga! Odlično je tudi shraniti primere preteklih projektov, včasih, ko nam je dodeljen projekt, nimamo pojma, kje začeti, in primeri so v pomoč. Izogibajte se skupinskim projektom, ni nič bolj pridnega, ki ga učenci sovražijo, kot da je njihova ocena vezana na kakšnega lenuha, ki ga postavijo v njihovo skupino. To je nekaj stvari, za katere sem ugotovil, da so mi všeč pri mojih razredih

Apple črnilo

7. marca 2008
  • 4. september 2008
ph0rk je rekel: Ne vem, kaj točno mislite s tem, vendar morajo vaši profesorji kdaj pregledati zapiske. V glavi ne držijo semestrskega gradiva za 1-4 razrede. Dober učitelj iz leta v leto spreminja svojo snov, da tako ali tako ostane aktualen.

Pomislim, da grem k pouku zgodaj in prelistam vprašanja za razpravo, ki sem jih zapisal prejšnji dan, in si morda zapišem več – tam sem predvsem, da podam vsa vprašanja, ki jih imajo študenti pred poukom, vendar bom prekleto, če deset minut samo stojim tam in strmim v steno.

Vendar pa je mehansko branje iz zapiskov v razredu neumno – samo razdelite zapiske in jim pustite, da jih preberejo ob svojem času.

Ne, mislim, da profesionalec razlaga v ritmu in se potem nenadoma prekine .... da pogleda v svoje zapiske, medtem ko se sprehaja po razredu in pusti študentom, da se odločijo za večere in potem po 5-10 minutah ... nenadoma se vrne iz groba in nadaljuje s poučevanjem!

Ja... nekateri to počnejo, medtem ko drugi svoje zapiske razdelijo vnaprej in samo razlagajo.... nekateri svoje zapiske razdelijo po pouku! B

BoingoBongo

27. april 2008
  • 4. september 2008
Razprave so vsekakor veliko boljše od strogih predavanj. Vse prisilijo k sodelovanju in zdi se, da se informacije res 'prilepijo'.

Res ne maram predavanj v PowerPointu. Vem, da jih je včasih treba uporabiti, a prosim, za božjo ljubezen, naredite to edinstveno in zanimivo. Ne morem narediti še ene diaprojekcije informacij, kopiranih/prilepljenih v osnovno predlogo, polno tipkarskih napak. Amaterska ura.

Skeptičen napis

macrumors Ivy Bridge
29. julij 2008
Daljno obzorje
  • 5. september 2008
nakamuramori2 je rekel: kateri predmet je poučeval?

Sodobna zgodovina; Vedno sem imel rad zgodovino, a on jo je naredil popolnoma privlačno. Vedno ste želeli slišati, kaj bo rekel na temo tistega dne.

Na zdravje

Apple črnilo

7. marca 2008
  • 5. september 2008
Skeptikpisc je rekel: Moderna zgodovina; Vedno sem imel rad zgodovino, a on jo je naredil popolnoma privlačno. Vedno ste želeli slišati, kaj bo rekel na temo tistega dne.

Na zdravje

Nekoč sem imel profesorja, ki je poučeval zgodovino! Imela je približno 50 let in zelo... živahna, a še nikoli nisem videl, da bi kdo tako poučeval zgodovino in preprosto sem se zaljubil v to temo! Bila je prav vrhunska in je razložila vsako zapletenost s tako velikodušnostjo, da je ves razred le poslušal! To je bila neverjetna izkušnja!

Skeptičen napis

macrumors Ivy Bridge
29. julij 2008
Daljno obzorje
  • 6. september 2008
Apple Ink je rekel: Nisem še diplomiral, a vseeno:

Dolgočasni profesorji, ki so preveč resni in nimajo šale v razredu, so zagotovo off!

Branje zapiskov med predavanji je PATETIČNO in na koncu se norčujemo iz profesorja in ga nikoli ne jemljemo preveč resno!

Izraz in naglas sta zelo pomembna! Zaradi monotonosti zaspim, slab naglas pa pušča podobo profesorja!

Končno..... Zaupanje je zelo zelo pomembno! Če profesionalec nima zaupanja v to, kar poučuje, potem razred ne bo imel zanimanja za to, kaj profesionalec poskuša poučevati!

Moji 2 $/100

Zaupanje, znanje, duhovitost in empatija so vsi pomembni, dogovorjeni, vendar se akademiki običajno zaposlijo na podlagi njihovih raziskav, njihovih objav, (v zadnjem času) vrste sredstev, ki jih lahko pritegnejo; resnici na ljubo in žalostno je povedati, da je sposobnost poučevanja na dnu seznama pri zaposlovanju, in to je velika škoda, ker se študenti tega spominjajo. Vendar ne pozabite, da je nepopolna oseba pred vami običajno specialist na svojem področju; na žalost to precej pogosto ne vključuje sposobnosti poučevanja - ali 'izvajanja' - pred razredom. Če to dobiš pri učitelju, je to velik bonus.

Nekoč sem imel profesorja, ki je bil najbolj prijazen, dostojen in human človek na fakulteti. Bil je priznan učenjak, neskončno radodaren s svojim časom, s svojo spodbudo, svojo podporo; kasneje, ko sem poučeval pri njem, sem se naučil ceniti njegove intelektualne in človeške lastnosti. Tekoče je govoril šest jezikov, a žal v nobenem od njih ni mogel poučevati. Trpel je pred velikimi skupinami (vendar se je dobro znašel v situacijah v majhnih skupinah, kjer so učenci cenili njegovo znanje in se z njim ukvarjali.)

BTW, ne strinjam se s tvojim komentarjem o branju zapiskov med razredi. Če govorimo iz izkušenj, si iz leta v leto ne nosite vsake podrobnosti v glavi; si morate osvežiti spomin in branje zapiskov med razredi je ravno pravi način za to.

richardjames je rekel: pristnega navdušenja ni mogoče premagati. Ko učitelj ljubi predmet in ga rad poučuje, se ga je veliko lažje naučiti. Najhuje je, da si premalo pripravljen, da ne poznaš diapozitivov, ker jih nisi videl, odkar si imel isto predstavitev lani, ni dobro.

Ja, se popolnoma strinjam.

Rhosfelt je rekel: Sem 2. letnik skoraj mlajši:


Imejte točke prisotnosti, da bodo ljudje obiskovali pouk.

Običajno je lepo imeti zapiske v ppt ali pdf, samo v primeru, da študent zamudi pouk, je vedno zelo lepo.

Poskusite biti smešni in se zabavajte s projekti za učence, najboljši način za učenje je interakcija s temo. Vedno pošljite e-pošto in jih spodbudite k postavljanju vprašanj v primeru, da so preveč sramežljivi, da bi to storili v razredu.

Samo nekaj predlogov

Re udeležba, študenti so študenti, jaz pa jim povem, da sem plačan učitelj, ne policist. So veliki fantje in dekleta; od njih je odvisno, da se udeležijo, izbira je del odraslosti. Redko imam točke prisotnosti, razen če je to politika mesta, v katerem delam.

Re notes, drugi plakati prezirajo učitelje, ki berejo iz zapiskov; kot študent sem tudi jaz. Nikoli ne bi dajal zapiskov – na primer, moja predavanja so ponavadi naštete točke, in dodanih komentarjev, o katerih se pogovarjam in jim dodajam – večina je popolnoma nenapisana (vendar ne nenačrtovana). Kakorkoli že, namenjeni so branju izvirnih virov in imajo vadnice in uradne ure za postavljanje vprašanj. Strinjam se v celoti ponovno spodbudna vprašanja in razprave ter smeh; dobro vzdušje dela čudeže.

ph0rk je rekel: Ne vem, kaj točno mislite s tem, vendar morajo vaši profesorji kdaj pregledati zapiske. V glavi ne držijo semestrskega gradiva za 1-4 razrede. Dober učitelj iz leta v leto spreminja svojo snov, da tako ali tako ostane aktualen.

Pomislim, da grem k pouku zgodaj in prelistam vprašanja za razpravo, ki sem jih zapisal prejšnji dan, in si morda zapišem več – tam sem predvsem, da podam vsa vprašanja, ki jih imajo študenti pred poukom, vendar bom prekleto, če deset minut samo stojim tam in strmim v steno.

Vendar pa je mehansko branje iz zapiskov v razredu neumno – samo razdelite zapiske in jim pustite, da jih preberejo ob svojem času.

S tem se na splošno strinjam. Za AppleInk za vrhunske učitelje zgodovine, človek, ki sem ga častil kot učitelja, nas je dal molčati in poslušati; včasih sem prenehal pisati, odložil pero in preprosto poslušal. Bilo je vredno potovanje. In ja, imel je zapiske, ki jih je včasih obiskoval, ko je govoril in hodil med poukom.
Na zdravje

ravenvii

17. marec 2004
Melenkurion Skyweir
  • 6. september 2008
Skeptikpisc je rekel: Moderna zgodovina; Vedno sem imel rad zgodovino, a on jo je naredil popolnoma privlačno. Vedno ste želeli slišati, kaj bo rekel na temo tistega dne.

Na zdravje

Ja, imel sem takšnega profesorja.

In veš kaj, tudi on je profesor zgodovine! heh.

Trenutno so vsi moji razredi zanič.*

*Sem na pravni fakulteti.

Skeptičen napis

macrumors Ivy Bridge
29. julij 2008
Daljno obzorje
  • 6. september 2008
ravenvii je rekel: Ja, imel sem takšnega profesorja.

In veš kaj, tudi on je profesor zgodovine! heh.

Trenutno so vsi moji razredi zanič.*

*Sem na pravni fakulteti.

Pravna šola ne bi smela zanič; samo gradivo je v nekaterih primerih smešno in dober učitelj bi moral biti sposoben teči z njim in ga narediti prijetnega. (Nekaj ​​let sem študiral pravo in se strinjam, da je bila večina učiteljev absolutno groznih. Nikoli nisem mogel razumeti, zakaj bi bilo to tako, glede na to, da je bilo nekaj materialnega – sodna praksa – prepričljivo, nekatera načela pa fascinantna. Poleg mrzlih in nezainteresiranih učiteljev je, vsaj po mojih izkušnjah, pritegnil tudi zagnane, močno ambiciozne in precej brez humorja študente. Zgodovina - vsaj na fakulteti - ponavadi privabi precej dobre učitelje in študente, ki se želijo učiti. stvari', zaradi česar so tudi zanimivi. Mogoče sem pristranska, ker sem opustila pravo in postala učiteljica zgodovine.)
Na zdravje