2018 MPB 13/16/512 - i5 proti i7
-
13/16/512 i5
glasovi:57 69,5 % -
13/16/512 i7
glasovi:25 30,5 %
-
- Skupaj volivcev
cman-uk
Originalni plakat- 27. oktober 2009
- 31. julij 2018
13/16/512 velja za 'sladko mesto', vendar so se mnogi odločili za procesor i5 namesto i7. Zakaj je to? Videl sem komentarje, ki namigujejo na 'od i7 ne pričakujte veliko več'.
Za lastnike 2018 MPB 13/16/512 kateri CPU si šel in zakaj?
QCassidy352
- 20. marec 2003
- Območje zaliva
- 31. julij 2018
cman-uk je rekel: Čakam (11 dni in odštevam), da prispe moj MPB 13/16/512 i7 2018, medtem pa sem podal naslednje pripombe o MR:Kot vedno je odvisno od tega, za kaj ga uporabljate, toda kratek odgovor je, da pri redkih opravilih za tipičnega uporabnika štirijedrni i5 ne bo omejevalni dejavnik. I5 bo morda tudi hladnejši.
13/16/512 velja za 'sladko mesto', vendar so se mnogi odločili za procesor i5 namesto i7. Zakaj je to? Videl sem komentarje, ki namigujejo na 'od i7 ne pričakujte veliko več'.
Za lastnike 2018 MPB 13/16/512 kateri CPU si šel in zakaj?
ga.
do
- 14. marec 2009
- 31. julij 2018
https://en.wikichip.org/wiki/intel/cores/coffee_lake_u
Gre samo za to, da je Apple dal veliko pribitek na možnost nadgradnje i5 -> i7 glede na lastne stroške. Če hočeš najboljše, te malce izdolbejo - nič novega!
maflynn
Moderator
Osebje- 3. maja 2009
- Boston
- 31. julij 2018
cman-uk je rekel: Za lastnike 2018 MPB 13/16/512 kateri CPU si šel in zakaj?Ne gre za to, za kaj ga uporabljajo drugi, ampak za konfiguriranje stroja, ki ustreza vašim potrebam. Kakšna je njegova predvidena uporaba?
SSD-GUY
- 20. september 2012
- Medzvezdno
- 31. julij 2018
ga.
do
- 14. marec 2009
- 31. julij 2018
SSD-GUY je rekel: Ali obstajajo merila uspešnosti, ki kažejo, da ima i5 boljšo življenjsko dobo baterije kot i7 za 13'?Odvisno od vzorcev uporabe ni nepredstavljivo, da bi lahko bilo ravno obratno, saj so i7s najvišji 'zabojnik' silicij, ki se lahko znebijo z nekoliko nižjo napetostjo.
Patcell
do
- 8. avgust 2016
- Okrožje Bergen, NJ
- 31. julij 2018
frou je dejal: Glede na vzorce uporabe ni nepredstavljivo, da bi lahko bilo ravno obratno, saj so i7s najboljši 'pospravljeni' silicij, ki se lahko znebite z nekoliko nižjo napetostjo.To je resnica. V bistvu je razlika med vsemi ravnmi CPE-jev v določeni generaciji v tem, da so hitrejši 'pospravljeni' kot bolj kakovostni. Ko to zavrtite, v bistvu to pomeni, da je višji CPU (v tem primeru i7) sposoben delovati z višjo hitrostjo, medtem ko ostane v istem TDP. Teoretično to ne bi smelo vplivati na proizvodnjo toplote, ker TDP ostaja enak.
Če to naredimo še korak dlje, kot je omenjeno na prejšnjem plakatu, je možno, da bo i7 res hladnejši in porabi manj energije, ker je bolj kakovosten. Vsaj i5 in i7 ne bi smela imeti razlike v proizvodnji toplote ali življenjske dobe baterije. To je moje razumevanje po razpravi z oblikovalcem CPU.
Glede na to, osebno menim, da razlika med i5 in i7 v 13' modelu ni vredna cene nadgradnje.
ga.
do
- 14. marec 2009
- 31. julij 2018
cman-uk
Originalni plakat- 27. oktober 2009
- 31. julij 2018
maflynn je rekel: Ne gre za to, za kaj ga uporabljajo drugi, ampak za konfiguracijo stroja, ki ustreza vašim potrebam. Kakšna je njegova predvidena uporaba?
na vaše vprašanje:
Osnove: medijsko težko brskanje po spletu, obdelava besedil, Excel itd.
Hobi: Lightroom, Photoshop, iMovie in Premiere Pro - za urejanje 4k, vendar poudarjam hobi video posnetke v nasprotju s profesionalnimi potrebami
Na vaš začetni komentar:
Ubral sem pristop, da dobim najboljše specifikacije, ki si jih lahko privoščite. Nastavljen sem bil na 16Gb 512Gb (moj prejšnji MBP je bil določen na 8Gb in 256Gb, tako da sem vedel, da se morata tako RAM kot SSD povečati glede na predhodno uporabo in prihodnje preverjanje) in sem se odločil, da se lahko razširim na i7 - spet za namene 'prihodnje preverjanje'. '. C
Codeseven
do
- 31. december 2008
- 31. julij 2018
Raje imam Maca. 13 MBP je bil predlagan kot odlična možnost, 16 Gb pomnilnika, 512 SSD zagotovo. Moja skrb, tako kot pri cman-uk, je i5 ali i7?
Marketh
- 21. julij 2018
- Manchester, Združeno kraljestvo
- 31. julij 2018
macnmac
do
- 18. junij 2017
- Apple Park
- 31. julij 2018
jerryk
Sodelavec
- 3. november 2011
- Območje zaliva SF
- 31. julij 2018
Prvič, povečanje zmogljivosti je skromno glede na dvig cen.
Drugič, povečanje proizvodnje toplote je povzročilo dušenje. In to se je zgodilo ne samo v MBP
Pojma nimam, ali je regulacija resnična za trenutno serijo procesorjev, vendar so dobički glede na merila uspešnosti še vedno skromni. Torej, če bi dobil 13', bi se nagibal k i5.
justinf77
do
- 18. maja 2003
- 31. julij 2018
Poleg tega i5 običajno deluje hladneje in ima boljšo življenjsko dobo baterije kot i7. Zato Apple uporablja i5 za tržne številke življenjske dobe baterije in i7 za tržne številke zmogljivosti. Kljub temu je razlika majhna, vendar mi je 20 minut dodatne življenjske dobe baterije bolj koristno kot redka priložnost, da bi mi lahko koristilo nekaj sekund, prihranjenih pri opravilu z i7.
cman-uk
Originalni plakat- 27. oktober 2009
- 31. julij 2018
Poslušajmo posadko i7 ... V
vtgeek
- 21. september 2012
- 31. julij 2018
Popolnoma se strinjam, da je jedro i5,16 GB RAM-a, 512 GB SSD najboljša točka za 13-palčno linijo izdelkov.
Zame, ki bi popravljal računalnike drugih ljudi, virtualne stroje, bi naročil ta stroj, razen s 1TB SSD. Vendar je imela moja lokalna trgovina z jabolki konfiguracijo na zalogi z i7. Poimenuj i7 impulzni del mojega nakupa. Cena, da jo dobite zdaj, skupaj z nadgradnjo procesorja...
Mislim, da to ni napačna poteza s trenutno linijo izdelkov MacBook Pro s Touch Barom z vidika zmogljivosti. To je prvi stroj od verjetno 20, za katere sem kupil AppleCare..
Wags
- 5. marec 2006
- Nebraska, ZDA
- 31. julij 2018
Lennyvalentin
- 25. april 2011
- 31. julij 2018
cman-uk je rekel: Poslušajmo posadko i7 ...No, drugi se lahko seveda počutijo drugače, vendar dajem prednost grafični zmogljivosti, najboljši grafični procesor pa je v i7, tako da izvolite. Tudi kot je nekdo omenil, i7 dobi celoten predpomnilnik L2; v preteklosti je GPU lahko uporabljal CPU L2 kot medpomnilnik za zmanjšanje prometa zunanjega pomnilnika (ki je pri prenosniku počasen), vendar je danes morda več prostora za namenski grafični predpomnilnik, poleg tega pa je tudi čip Crystalwell eDRAM s 128 MB, tako da morda odvzemanje CPU L2 ni več potrebno.
Zanima me, da končno vidim, kako stvari tečejo na sodobni integrirani grafiki. Peščeni mostni iGPU v mojem trenutnem MBP se zanaša samo na svoj glavni DRAM, ki je po današnjem standardu počasen pri 1333MT, zato je bila grafična zmogljivost zelo slaba pri 1280*800 slikovnih pikah brez mrežnice. To je danes nizek rez, iphonei imajo dandanes več slikovnih pik za božič in je bilo na splošno zelo počasno. Ko je bil računalnik relativno nov, sem lahko na njem dejansko igral WoW, če sem podrl nastavitve; Spomnim se, da sem v času Cataclysm opravljal vsakodnevne naloge v Deepholmu na svojem prenosnem računalniku, sedel v kavarni z uporabo internetne povezave mojega privezanega telefona, a ko so leta minila in je igra postajala vse bolj zahtevna, je zmogljivost padla. Zdaj se WoW niti ne začne več. 'Vaša grafična kartica ni podprta', piše. no, hvala, Obama! lol
Tako da upam, da bom svojega dejansko dobil danes, saj je že več kot dva tedna, odkar sem naročil, in so mi rekli '1-2 tedna'. Ampak ne zadržujem sape, ker nikoli nimam te sreče. Torej...meh. lol
navzgor
do
- 10. april 2017
- 31. julij 2018
cman-uk je dejal: Zanimivo je, da je večina dosedanjih odgovorov za i5, vendar anketa trenutno kaže 42 % v prid i7 – kar ni nepomemben delež.Obožujem svoj i7. Je izjemno hiter in hiter ter deluje hladno. Moji oboževalci redko tečejo z lahkimi opravili, kot je brskanje po spletu. (0RPM) Temperature bližine CPU so v povprečju nekje med 28-38. In življenjska doba baterije je bila odlična glede na to, kar bi pričakoval, odvisno od tega, kaj počnem. Opazil sem, da z 2-3 kliki pod 100 % svetlostjo življenjska doba baterije ne pade. Mislim, da so bili njihovi zasloni od leta 2012 izboljšani v oddelku za učinkovitost.
Poslušajmo posadko i7 ...
Ne pravim, da i5 ne bi bil podoben ali enak. Ampak zaenkrat mi ni žal in nobenih težav z i7.
tonyz123456
- 4. april 2017
- 31. julij 2018
New_Mac_Smell
- 17. oktober 2016
- Šanghaj
- 31. julij 2018
Codeseven je rekel: Ne da bi ugrabil niti cman-uk, ampak to je tudi zame pravočasna tema, to je 13 MBP i5 proti i7. V mojem primeru pomagam prijatelju pri pripravi na univerzo v Združenem kraljestvu. Študira arhitekturno oblikovanje. Opombe za to grobo predlagajo računalnik z vsaj 16 Gb pomnilnika, 500+ HD in 'hitrim' procesorjem. Uporabljena programska oprema so Adobe Creative Suite, Vectorworks in Rhino. Njen profesor pravi, da ima on osebno raje Mace, vendar bo z osebnim računalnikom dobila več denarja za svoj denar (tudi mislim, da so vsi računalniški programi zasnovani na osebnem računalniku? Čeprav bi lahko grobo uporabila BootCamp).
Raje imam Maca. 13 MBP je bil predlagan kot odlična možnost, 16 Gb pomnilnika, 512 SSD zagotovo. Moja skrb, tako kot pri cman-uk, je i5 ali i7?
Omenjena programska oprema je na MacOS. Vendar bi bil zelo presenečen, ko bi slišal, da študirajo arhitekturo in ne uporabljajo AutoCAD in 3DS MAX - to so bolj ali manj industrijski standardi, enako kot PhotoShop itd. Bolje bi bilo, če bi imeli računalnik z operacijskim sistemom Windows in uporabljali programsko opremo Autodesk, to bi jih bolje postavilo na delovno mesto, saj vsi zahtevajo, da imate nekaj razumevanja AutoCAD/3DS MAX, verjetno bi jim bilo v redu, če bi poznali Vectorworks, vendar bi to uporabljala le zelo majhna neodvisna podjetja. Vseeno samo za razmislek, vendar ste najboljša programska oprema za učenje, ki jo boste dejansko uporabljali v profesionalnem svetu po tečaju.
Sicer pa hočeš spodoben CPU, ne potrebuješ najboljše stvari, ki je na voljo - to je samo univerzitetni tečaj, ne ravno modeliranje nebotičnika. GPU je v redu, da dobite povprečnega. Osebno bi svetoval podobno nastavitev, saj je 16 GB RAM/SSD karkoli želite, 256 GB je v redu, 512 GB je bolje in vsaj procesor i5.
Nakup Maca je izjemno razkošje, še posebej, če razmišljajo o tem, da bi mu neposredno postavili Windows. Plačate veliko denarja za funkcije, ki jih ne uporabljate. In univerza ni poceni, ta denar je veliko bolje porabiti drugje.
Prav tako bo imel vsak vreden univerzitetnega studia računalniški studio, poln osebnih računalnikov, nastavljen za izvajanje te programske opreme, po univerzi pa bo ta prenosnik le malo potreboval, saj bo vsako podjetje, v katerem delajo, zagotovilo osebni računalnik (Vi boste zelo redko vidim Mac na tem svetu). Zato močno priporočam, da si, razen če ste bogati, zagotovite 'dostojen' prenosnik Windows, vse okoli 1200 funtov bo več kot dovolj in bo v redu. V nasprotnem primeru boste potrebovali 15', z osnovnimi nadgradnjami + AC pa pričakujete bližje 3000 £. Za nekaj, kar bo ob koncu tečaja obtežilo za papir in bo med tečajem malo uporabno.
Vso srečo!
ga.
do
- 14. marec 2009
- 1. avgust 2018
Lennyvalentin je rekel: radoveden sem, da končno vidim, kako stvari tečejo na sodobni integrirani grafiki.Imam morda iracionalno ljubezen do dobre integrirane grafike. Splošni koncept System-On-A-Chip/Package je preveč kul.
Oglejte si, EDRAM je pritrjen na CPU/GPU in tudi Northbridge (aka PCH) prav tam na istem paketu.
Oglejte si medijski element ' data-single-image='1'>
Oglejte si medijski element ' data-single-image='1'>
Lennyvalentin
- 25. april 2011
- 1. avgust 2018
frou je rekel: Preverite, EDRAM je pritrjen na CPU/GPU in tudi Northbridge (aka PCH) prav tam na istem paketu.JE zelo čeden, kompakten dizajn, kajne? Reakcije:ga. B
Buranova energija
- 9. oktober 2017
- 1. avgust 2018
cman-uk je rekel: Čakam (11 dni in odštevam), da prispe moj MPB 13/16/512 i7 2018, medtem pa sem podal naslednje pripombe o MR:
13/16/512 velja za 'sladko mesto', vendar so se mnogi odločili za procesor i5 namesto i7. Zakaj je to? Videl sem komentarje, ki namigujejo na 'od i7 ne pričakujte veliko več'.
Za lastnike 2018 MPB 13/16/512 kateri CPU si šel in zakaj?
Kar mi pri prenosnikih ni všeč, so vročina, visoke temperature procesorja in hrup ventilatorja. Nisem našel nedavnih testov, vendar sem pripravljen staviti, da bo i7 pod obremenitvijo, čeprav ima enak TDP, naredil prenosnik toplejši in porabil več baterije. Torej bi šel z i5.
maflynn
Moderator
Osebje- 3. maja 2009
- Boston
- 2. avgust 2018
buran-energia je dejal: prenosni računalniki so toplota, visoke temperature procesorja in hrup ventilatorjaV obeh točkah se strinjam, imel sem prenosnik Razer 15' in temperature so bile nekoliko boljše kot na mojem MBP, vendar so bili navijači veliko bolj opazni. To sem sovražil, poskušal sem vse mogoče in sem bil nekoliko uspešen pri zmanjševanju zvoka, vendar za ceno povečane toplote.
Svoj 15' MBP imam konfiguriran, tako da je veliko tišji in toplota ni tako slaba za večino mojih nalog.
Priljubljene Objave